Ανταπόκριση: Έλενα Ερμείδου
Πρακτικά ευοδώνονται οι προσπάθειες της Goldair με τους αυστριακούς σιδηροδρόμους, κατά τα εγκαίνια, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, της πρώτης ιδιωτικής σιδηροδρομικής γραμμής της Rail Cargo Logistics Goldair σε συνεργασία με τον Αυστριακό Σιδηρόδρομο (Österreichische Bundesbahnen, ÖBB) στην Ελλάδα.
O Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Ομίλου Goldair, κος Καλλίνικος Καλλίνικος δήλωσε: Η νέα γραμμή αλλάζει τα δεδομένα των Logistics μεταφερόμενου φορτίου, συνδέοντας την Ελλάδα με την ανατολική Ευρώπη.
Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι αυτό δεν έχει ξανασυμβεί στην Ελλάδα και ότι υπήρξαν πολά εμπόδια, αόρατοι ανταγωνιστές και αόρατοι εχθροί. “Αυτό δεν σημαίνει ότι τα εμπόδια έχουν ξεπεραστεί και χρειάζεται πολύς δρόμος για να διανυθεί”, τόνισε ο ίδιος.
Διαβάστε επίσης: Το πρώτο ιδιωτικό τραίνο σε ελληνικές ράγες στις 27/6 από την Rail Cargo Logistics Goldair
Την εκδήλωση χαιρέτισε η πρέσβης της Αυστρίας, κα. Αndrea Ikic- Boehm, παρουσία του υπουργού Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζη.
Η εταιρεία, σύμφωνα με την Goldair προτίθεται στην πρώτη φάση λειτουργίας να διαθέσει 4 λοκομοτίβες, 2 ηλεκτρικές και 2 πετρελαιοκίνητες καθώς και 160 βαγόνια μεικτού τύπου. Η πλειοψηφία του τροχαίου υλικού θα έρθει από το δίκτυο των αυστριακών σιδηροδρόμων και θα αποτελεί πάγιο της ελληνικής εταιρείας, ενώ οι λοκομοτίβες θα ενοικιαστούν αρχικά από την ΓΑΙΑΟΣΕ.
Βασικός στόχος της Rail Cargo Logistics Goldair είναι να συμβάλει θετικά στην ανάπτυξη του σιδηροδρομικού έργου και την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών στην χώρα, μετά το βάλτωμα των τελευταίων ετών λόγω του κρατικού μονοπωλίου και αδιαφορίας για τον σιδηρόδρομο. Μία από αυτές ακούει στο όνομα Innovated Semi Trailer Transfer (Μεταφορά Φορτηγών με Τραίνο). Η μέθοδος αυτή θα συμβάλει στην μείωση του κόστους και της ρύπανσης και θα αυξήσει την ασφάλεια και την αξιοπιστία στη μεταφορά εμπορευμάτων.