Ο πιο ακλόνητος συνδικαλιστής των αυτοκινητιστών, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, προανήγγειλε την αποχώρησή του από την προεδρία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί ΠΟΕΙΑΤΑ.
Την ανακοίνωση έκανε σε χθεσινή συνεδρίαση των συμβούλων της ΔΑΚΜΜΕ-Ταξί, που συμμετέχουν στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΙΑΤΑ. Στη σύσκεψη εκτιμήθηκαν όλες οι τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο των ταξί, καθώς και η συνεργασία της διοίκησης με την κυβέρνηση.
Ο κ. Λυμπερόπουλος, στην τοποθέτησή του, δήλωσε: “Επειδή η παρουσία μου θεωρείται ότι μειώνει την διαπραγματευτική ικανότητα της Ομοσπονδίας με την κυβέρνηση, μετά το τέλος της θητείας μου (Νοέμβριος 2020) δεν θα είμαι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές. Στηρίζω τις προσπάθειες όλων των συναδέλφων, θα υπερασπίζομαι πάντα το ταξί και θα είμαι εδώ για ό,τι χρειαστεί ο κλάδος μας”.
Διαβάστε επίσης: BEAT vs συνδικαλιστών ταξί: το σίριαλ συνεχίζεται
Μετά το τέλος της σύσκεψης, η ΔΑΚΜΜΕ-Ταξί συναντήθηκε στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας με τον διευθυντή του Γραφείου του προέδρου της ΝΔ, Στυλιανό Κονταδάκη και τον γραμματέα Συνδικαλιστικού Τομέα, Θεόδωρο Κόλλια. Το θέμα συζήτησης ήταν η επικοινωνία και η συνεργασία της Νέας Δημοκρατίας με τη διοίκηση της Ομοσπονδίας και η αποκατάσταση των σχέσεων των δύο πλευρών. Δόθηκαν αμοιβαίες εξηγήσεις και ακολούθησαν οι διαβεβαιώσεις για μία υγιή συνεργασία, βασισμένη όχι στην παραπληροφόρηση, αλλά στην κατάθεση απόψεων και προτάσεων από τα νόμιμα εκλεγμένα όργανα του κλάδου.
Διαβάστε επίσης: Beat κατά Λυμπερόπουλου με αγωγή 260.000 ευρώ
Ποιος είναι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος ήταν επί χρόνια μέλος της ΝΔ, μετείχε στα οργανωτικά συνδικαλιστικά όργανα του κόμματος και δραστηριοποιήθηκε δυναμικά στον κλάδο των ταξιτζήδων αντιμαχόμενος νομοσχέδια της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων. Είναι γνωστές οι εικόνες με τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά να βγαίνει στα μπαλκόνια …αγκαλιά με τον ισχυρό συνδικαλιστή των ταξιτζήδων, οι κινητοποιήσεις του οποίου απέβλεπαν στο να ακυρωθεί ο νόμος Ραγκούση, με τον οποίο επιχειρήθηκε η πρώτη και σοβαρή προσπάθεια ανοίγματος του επαγγέλματος των ταξί. Ο Θύμιος το πέτυχε… με τον επόμενο υπουργό, τον κ. Ρέππα, επί συγκυβέρνησης, ο οποίος λείανε διατάξεις του νομοσχεδίου, για να έρθει στη συνέχεια η υπουργία Βορίδη να… καταργήσει πλήρως την όποια απελευθέρωση.
Η κόντρα με τον …ΣΥΡΙΖΑ
Με το επόμενο νομοσχέδιο, επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ πλέον, που επιχειρήθηκε και σε ικανό βαθμό ικανοποιήθηκε η ανάγκη απελευθέρωσης και εκσυγχρονισμού του επαγγέλματος (λειτουργούσε ήδη το Τaxibeat), ο κ. Λυμπερόπουλος προέτρεψε τη ΝΔ να το «πολεμήσει», κάτι που η αξιωματική αντιπολίτευση όχι μόνο δεν έκανε, αλλά και στη Βουλή τάχθηκε υπέρ των καινοτομιών τύπου Τaxibeat και Uber.
Επιτέθηκε ανοιχτά εναντίον της ΝΔ, προκάλεσε τη διαγραφή του από το κόμμα και άρχισε να κοιτάει προς την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, o οποίος δια μέσου του τότε υπουργού Μεταφορών, κ. Χρήστου Σπίρτζη -αντιλαμβανόμενος την δύναμη του επαγγέλματος των ταξιτζήδων- έσπευσε να ικανοποιήσει τα συντεχνιακά αιτήματα καθώς το κυβερνών κόμμα βρισκόταν σε δημοσκοπική κάμψη ενώ το ενδεχόμενο των πρόωρων εκλογών ήταν ορατό στον ορίζοντα.