Νέα επεισόδια στην κόντρα που υπάρχει μεταξύ της ΒΕΑΤ και των συνδικαλιστικών οργανώσεων των οδηγών ταξί, καθώς στις 8 Νοεμβρίου που πρόκειται να εκδικαστεί η αγωγή της πρώτης κατά του Θύμιου Λυμπερόπουλου, πρόεδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί Αγοραίων (ΠΟΕΙΤΑ), η ομοσπονδία προκήρυξε πανελλαδική απεργία των ταξί και συγκέντρωση στις 9 π.μ. στα δικαστήρια της Ευελπίδων.

Το ενδιαφέρον σημείο είναι ότι, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της ΠΟΕΙΤΑ στο δικαστήριο θα προσέλθουν ως μάρτυρες υπεράσπισης ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου κ. Αθανάσιος Βούρδας. Η ΠΟΕΙΤΑ ζητεί την άμεση εφαρμογή του Ν.4530/18 και Ν.4446/16 και δράση από τις ελεγκτικές αρχές, την άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι.Χ.) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς και την άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.

Από την πλευρά της η ΒΕΑΤ σε ανακοίνωση της, αφού επισημαίνει ότι δεν είναι τυχαία η προκήρυξη της απεργίας την ημέρα της εκδίκασης της αγωγής, σημειώνει ότι:

«Ένα χρόνο πριν και με αφορμή το υπό ψήφιση νέο νομοσχέδιο για τις μεταφορές, ο κ. Λυμπερόπουλος με σειρά δηλώσεών του στον Τύπο και συστηματική αρθρογραφία έχει προχωρήσει σε χαρακτηρισμούς που πλήττουν το κύρος, την αξιοπιστία και τη φήμη της BEAT, καταλογίζοντας στην εταιρία παρανομίες που απλά δεν ισχύουν καθώς τα στοιχεία από τις αρμόδιες υπηρεσίες δείχνουν ότι είναι ανυπόστατες και άρα εκ του πονηρού.

Η ΒΕΑΤ για το λόγο αυτό απευθύνθηκε στη δικαιοσύνη, διεκδικώντας ηθική δικαίωση.

Στην ανακοίνωση, ο κ. Λυμπερόπουλος κάνει έκκληση για εφαρμογή των νόμων. Παράλληλα, μας ενημερώνει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα έρθουν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας. Επομένως, υπάρχει σύμπνοια μεταξύ ΠΟΕΙΤΑ και υπουργείου. Ποιοί νόμοι δεν εφαρμόζονται και τι τους εμποδίζει, λοιπόν, να εφαρμόσουν τους νόμους στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση; Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η απεργία πέρα από την δημιουργία κλίματος εκφοβισμού;

Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας. Στην εφαρμογή είναι εγγεγραμμένοι χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι συνεργάζονται χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς, επειδή οι ίδιοι θεωρούν ότι μέσα από τη συνεργασία αυτή μπορούν να ωφελούνται και να αυξάνουν το εισόδημά τους με ελεύθερη επιλογή χωρίς κανέναν περιορισμό ή δέσμευση.

Τι θα κερδίσουν οι οδηγοί ταξί χάνοντας το μεροκάματό τους την ερχόμενη Πέμπτη; Για ποιο λόγο οι πολίτες θα ταλαιπωρηθούν για άλλη μια φορά κατά τις μετακινήσεις τους στο όνομα της προστασίας του ενός; Είναι δυνατόν σε μια ευνομούμενη χώρα να εμπλέκει ο κ. Λυμπερόπουλος ολόκληρο τον κλάδο σε μία δίκη που είναι αυστηρά προσωπική του υπόθεση; Ποιο είναι το αληθινό αίτημα πίσω από αυτήν την απεργία; Να μπορεί ο ίδιος να προβαίνει σε έκνομες συμπεριφορές, όπως είναι η συκοφαντία, για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές του επιδιώξεις, καταχραζόμενος την ιδιότητά του; Και τελικά, γιατί ο κ. Λυμπερόπουλος θέλει να διώξει τη BEAT από την Ελλάδα; Η κυβέρνηση συντάσσεται με αυτό;

Εμείς και οι πολίτες θέτουμε τα ερωτήματα. Τις απαντήσεις τις οφείλει στην κοινωνία ο κ. Λυμπερόπουλος. Όπως οφείλει και ένα συγγνώμη για την απαξίωση των κοινωνικών αναγκών και των εισοδημάτων των αυτοκινητιστών της χώρας».

Get Free Email Updates!

Εγγραφείτε δωρεάν στο newsletter του banks.com.gr

Δέχομαι να αποθηκευθεί το e-mail μου στο σύστημα αποστολής newsletter.

Το e-mail σας δε θα δοθεί ποτέ σε τρίτους. Μπορείτε να απεγγραφείτε όποτε επιθυμείτε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here