του Βάιου Κρόκου
Σημαντική αλλαγή δεδομένων φέρνει η πανδημία στον τρόπο που προσεγγίζουν οι millennials την ιδιοκτησία αυτοκινήτου, ανατρέποντας τάσεις που είχαν διαμορφωθεί το προηγούμενο διάστημα, γεγονός που δημιουργεί νέο πεδίο ανταγωνισμού και ευκαιριών στον ασφαλιστικό κλάδο.
Ειδικότερα, οι millennials (άτομα ηλικίας 24-39 ετών) αναμένεται να αποτελέσουν την κινητήρια δύναμη πίσω από μία παγκόσμια έκρηξη στην ιδιοκτησία αυτοκινήτων, κατά τους επόμενους έξι μήνες, αντιπροσωπεύοντας το 45% των νέων κατόχων, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας της EY, Mobility Consumer Index 2020, η οποία κατέγραψε τις απόψεις περισσότερων από 3.300 καταναλωτών σε εννέα χώρες.
Σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (31%) που δε διαθέτουν σήμερα αυτοκίνητο, δηλώνουν ότι σκοπεύουν να αγοράσουν ένα εντός των επόμενων έξι μηνών, ενώ ένας στους πέντε ερωτηθέντες (20%) που έχουν ήδη αυτοκίνητο, δηλώνει ότι είναι θετικός ως προς την αγορά ενός επιπλέον οχήματος. Και οι δύο ομάδες καταναλωτών ανέφεραν τον αντίκτυπο της πανδημίας του COVID-19, ως έναν από τους κορυφαίους λόγους για τις σχεδιαζόμενες αγορές τους.
Πάνω από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων (78%) δηλώνουν ότι είναι πιθανότερο να ταξιδεύουν με το αυτοκίνητό τους σε έναν μετά-COVID-19 κόσμο, με τους μισούς από αυτούς να είναι millennials (52%). Το 71% όσων δε διαθέτουν, αλλά αναζητούν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο, εξετάζουν την αγορά ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου μοντέλου, με μόλις 6% να επιλέγουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, και 23% να επιλέγουν υβριδικό.
Μάχη στον κλάδο Αυτοκινήτου
Είναι γνωστή η εγχώρια εικόνα που έχει διαμορφωθεί στην ασφάλιση αυτοκινήτου το τελευταίο διάστημα, ένας κλάδος που καταλαμβάνει κάτι λιγότερο από το σύνολο της παραγωγής στην ασφαλιστική αγορά. Ακόμα και το τελευταίο τρίμηνο του έτους, αρκετές ασφαλιστικές συνέχισαν την πολιτική μείωσης των τιμών προσδοκώντας αύξηση των μεριδίων αγοράς είτε σε άλλες περιπτώσεις παρείχαν προσφορές και διευκολύνσεις προς τους πελάτες τους.
Περισσότερα στο insuranceworld.gr