Δημήτρης Μαλλάς
Με στόχο να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό αλλά και να συνδέσει όσο το δυνατόν περισσότερο το δικό της εμπορικό σήμα με τον χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, η Mastercard προχώρησε στη δημιουργία μίας ηχητικής ταυτότητας, η οποία και παρουσιάστηκε πριν από μερικές ημέρες στην Αθήνα.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε στη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους των ελληνικών μέσων ενημέρωσησε, ο Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer της Mastercard, η δημιουργίας της συγκεκριμένης μελωδίας σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την εταιρεία και θα αποτελέσει το θεμέλιο της ηχητικής αρχιτεκτονικής της, ενώ θα επεκταθεί σε όλες τις μορφές επικοινωνίας της. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για ιδιαίτερα μεγάλη επένδυση από την πλευρά της Mastercard και είναι χαρακτηριστικό ότι έχουν αρχίσει και δημιουργούνται εκδόσεις για κάθε αγορά ξεχωριστά. Για παράδειγμα, την ενορχήστρωση στην Ελλάδα έκανε ο παγκοσμίως διακεκριμένος Έλληνας συνθέτης, Δημήτρης Παπαδημητρίου, ο οποίος χρησιμοποίησε παραδοσιακά ελληνικά μουσικά όργανα όπως η ποιμενική φλογέρα, το μαντολίνο, το νταούλι και σαντούρι που συνδυάστηκαν αρμονικά με πιάνο και ακορντεόν.
Σύμφωνα με τον κ. Ramajaran, η Mastercard διέκρινε την τάση των σύγχρονων καταναλωτών για αλλαγή από την εικόνα στον ήχο. Σύμφωνα με έρευνες, αναμένεται ότι μέχρι το 2020, ο αριθμός των συνδεδεμένων συσκευών θα ξεπεράσει τα 200 δισεκατομμύρια, δίνοντας έτσι μια πρωτοφανή ώθηση στη χρήση συσκευών που θα λειτουργούν με φωνητικές εντολές, καθώς στο Internet of Things.
Η νέα ηχητική ταυτότητα θα χρησιμοποιείται σε όλα τα σημεία επαφής της Mastercard με τους καταναλωτές. Από τα διαφημιστικά μηνύματα μέχρι τον ήχο που θα συνοδεύει την πραγματοποίηση μίας συναλλαγής σε ένα τερματικό αποδοχής (POS). Ο κ. Ramajaran επεσήμανε ότι η διαδικασία προκειμένου να φθάσει η ηχητική ταυτότητα να βρίσκεται παντού όπου «εμπλέκεται» η Mastercard θα είναι αρκετά χρονοβόρα, ενώ απαιτούνται συνεργασίες με μία πληθώρα εταιρειών που συμμετέχουν στο οικοσύστημα της Mastercard.