Σε μικρή ανάπτυξη επέστρεψε η Adidas AG το τελευταίο τρίμηνο του 2020, κυρίως εξαιτίας των ηλεκτρονικών πωλήσεων και των πωλήσεων λιανικής.
Η εταιρεία αθλητικών ειδών αναμένει ισχυρή ανάκαμψη σε κέρδη και έσοδα, καθώς και σε περιθώρια το 2021.
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών εμφάνισε πωλήσεις δ΄ τριμήνου 5,55 δισ. ευρώ, υψηλότερα 1% σε προσαρμοσμένη βάση, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Οι αναλυτές ανέμεναν πωλήσεις 5,47 δισ. ευρώ στο τρίμηνο.
Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν στα 225 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο έναντι των 245 εκατ. ευρώ προηγουμένως.
Το λειτουργικό περιθώριο ήταν σχεδόν αμετάβλητο, στο 4,1%.
Για το σύνολο της χρήσης, τα καθαρά κέρδη από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες διαμορφώθηκαν στα 429 εκατ. ευρώ, από τα 1,92 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, και πωλήσεις που αναμένεται να μειωθούν 14% στα 19,85 δισ. ευρώ.
Για το 2021 η Adidas αναμένει ανάκαμψη πωλήσεων σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, με την ευρύτερη Κίνα, τη Λατινική Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό να καταγράφουν τις υψηλότερες αυξήσεις.
Αυτό λογικά θα φέρει το λειτουργικό περιθώριο στο 9%-10%, με τα καθαρά κέρδη στα 1,25-1,45 δισ. Ευρώ.