Πτώση 19% κατέγραψαν τα καθαρά κέρδη της H&M στο γ΄ τρίμηνο, καθώς η εταιρεία ρούχων συνεχίζει να επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην επέκταση των online δραστηριοτήτων και να εφαρμόζει ένα νέο σύστημα logistics.
Ωστόσο, η εταιρεία επαναβεβαίωσε ότι οι προσπάθειες ανάκαμψης αρχίζουν να αποδίδουν.
Η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη 3,1 δισ. κορόνων (352 εκατ. δολαρίων) για το τρίμηνο μέχρι τις 31 Αυγούστου, σε σχέση με τις 3,84 δισ. κορόνες πριν από ένα χρόνο. Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 3,2 δισ. κορόνων.
Οι πωλήσεις, χωρίς τον ΦΠΑ, αυξήθηκαν στις 55,82 δισ. κορόνες από τις 51,23 δισ. κορόνες που είχε ανακοινώσει πριν.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν 32% στο γ΄ τρίμηνο,