Οι τραπεζίτες έχουν κατανοήσει πως θα πρέπει να «ορθολογικοποιήσουν» τους τιμοκαταλόγους σε χρεώσεις και προμήθειες, που σε ορισμένα σημεία προκαλούν την μήνιν των πελατών, με εξόφθαλμο παράδειγμα την υπέρογκη χρέωση προμηθειών σε μικρές συναλλαγές, ενίοτε και σε εισερχόμενα εμβάσματα.

Για την εύρεση βέλτιστης λύσης, κάποιες έχουν ήδη στραφεί προς την τεχνολογία και ειδικότερα προς το mobile banking, το οποίο γνωρίζει, έτσι κι αλλιώς, σημαντική άνθηση. Στο πρόγραμμα είναι η παροχή κινήτρων προς τους πελάτες που κάνουν πολλές μικρές συναλλαγές χωρίς άλλη σχέση με την τράπεζα, ώστε να στραφούν προς το mobile banking με ειδικούς λογαριασμούς.

Μια τράπεζα, μαθαίνουμε, έχει ήδη κάνει την αρχή και ακόμη μία ετοιμάζεται να ακολουθήσει. Κύκλοι του υπ. Οικονομικών θεωρούν πως σε ό,τι αφορά στις χρεώσεις «συναλλαγών καθημερινότητας/περιπτέρου», οι τραπεζίτες θα συμφωνήσουν, καθώς στην τελευταία δημόσια τοποθέτησή του (ΕΕΤ), ο Κωστής Χατζηδάκης έτεινε χείρα συνεννόησης. Παρότι τα έσοδα από προμήθειες σε αυτού του είδους τις συναλλαγές δεν είναι και τόσο «μικρά», κοινή είναι η εκτίμηση πως λύση θα εξευρεθεί. Ικανοποιώντας έτσι και ένα πάγιο αίτημα ευάριθμων επαγγελματιών. 

ΑΠΟ ΧΡΗΜΑ WEEK