Στα 2,5 με 3 δις ευρώ υπολογίζουν οι εταιρείες διαχείρισης τα ανοίγματά τους στις περιοχές που επλήγησαν από την κακοκαιρία.
Όπως εξηγούν πηγές του κλάδου στο NPL Confidential, αν και η διαδικασία συλλογής των στοιχείων για τα χαρτοφυλάκια που έχουν στην ευθύνη τους συνεχίζεται, έχουν ήδη θέσει σε εφαρμογή το σχέδιο στήριξης φων πληγέντων. Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι servicers προχωρουν στην αναστολή των τηλεφωνικών επικοινωνιών με τους δανειολήπτες στις περιοχές που έχουν πληγεί, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός μήνα από την ημερομηνία εκδήλωσης των φαινομενων, ενώ “παγώνουν” για δυο μηνες κάθε ενέργεια αναγκαστικής εκτέλεσης.
Οσον αφορά στα… μορατορια της κακοκαιριας που ενεργοποιησαν οι τραπεζες, οι ιδιες πηγές επισημαινουνη πως θα υπάρχει προσωποποιημένη λύση, αφού ο δανειολήπτης προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.