Γράφει η «ξενοδόχος»

Τα νέα αεροσκάφη φέρνουν και νέα δρομολόγια για την Sky Express του Γιάννη Γρύλου και του ομίλου του IOGR, η οποία έχει αυξήσει σημαντικά τις επιδόσεις αυτή τη χρονιά, με δεδομένη και την παραλαβή των νέων αεροπλάνων.

Την περασμένη Παρασκευή το βράδυ, με αφορμή τον εορτασμό του θερινού προγράμματος της εταιρείας, ο κ. Γρύλος έδωσε την εικόνα της φετινής σεζόν λέγοντας ότι η αεροπορική έχει κατά πολύ αυξημένες συνδέσεις φέτος σε σύγκριση με το 2019 και όλοι οι προορισμοί παρουσιάζουν καλύτερες επιδόσεις.

Eνδεικτικά, με βάση τα στοιχεία του Ελευθέριος Βενιζέλος η εταιρεία προ πανδημίας, το 2019 είχε μερίδιο αγοράς στο αεροδρόμιο της Αθήνας 2,5%, ενώ φέτος, μετά από δύο δύσκολα χρόνια όπου η εταιρεία προχώρησε σε επενδύσεις νέων αεροσκαφών  και διεύρυνση του δικτύου της στο εξωτερικό, έχει μερίδιο αγοράς 13% και αποτελεί…

  • «τη δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία για το «Ελευθέριος Βενιζέλος, αποφασίζοντας μέσα στην πανδημία να πετάξει σε 5 διεθνείς προορισμούς», σύμφωνα με τους επιτελείς του μεγαλύτερου αεροδρομίου της χώρας.
  • Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο, η SKY express μέσα στο 2022, από τις αρχές του έτους μέχρι σήμερα έχει αύξηση 200% από πλευράς επιβατικής κίνησης σε σχέση με το 2019, έχοντας προσθέσει 1 εκατ. θέσεις στο πεντάμηνο κι έχοντας επιτύχει αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 600.000 επιβάτες, ‘’επενδύοντας’’ παράλληλα και σε πράσινο στόλο.
  • Μέσα στο Μάιο η πληρότητα κυμάνθηκε σε επίπεδα πάνω από 72%.
  • Σε ό,τι έχει να κάνει με τις παραλαβές των αεροπλάνων η εταιρεία παρέλαβε πριν λίγες ημέρες το νεοαποκτηθέν Airbus 320neo και ετοιμάζεται να παραλάβει το επόμενο διάστημα «το ένατο κατά σειρά νέο αεροπλάνο του στόλου- πράγμα που σημαίνει ότι θα προστεθούν και νέα δρομολόγια στο δίκτυο.
  • Δυο νέα αεροπλάνα θα έρθουν λίγο αργότερα ώστε να κλείσει ο πρώτος κύκλος επενδύσεων της εταιρείας»

Σε σχέση με την πορεία της φετινής σεζόν «με βάση τα μέχρι στιγμής μηνύματα προβλέπεται ότι θα κυλήσει άριστα»

Ωστόσο υπάρχουν τρεις βασικές προϋποθέσεις που αποτελούν και παράλληλα και τα βασικά ρίσκα:

  1. Οι γενικότερες γεωπολιτικές συνθήκες και σε πιο στενό πλαίσιο οι σχέσεις με τη γείτονα,
  2. Οι ‘’κακές συνήθειες’’ μερίδας της ελληνικής τουριστικής αγοράς που, σε μία προσπάθεια να καλύψει τις απώλειες λόγω υψηλού ενεργειακού κόστους και ακρίβειας, ενδεχεται να πουλήσει φέτος το προϊόν ακριβότερα και
  3. Ο αντίκτυπος που θα έχουν στον Ευρωπαίο καταναλωτή οι γενικότερες, δύσκολες συνθήκες ακριβείας σε όλη την Ευρώπη.

Ως προς την παράμετρο του τραγικού πολέμου στην Ουκρανία, ήταν κάτι που ο όμιλος δεν είχε προβλέψει επίσης στην αρχή της χρονιάς, ωστόσο φαίνεται ότι οι επιπτώσεις είναι μικρότερες του αναμενομένου στον τουρισμό.

 

 

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ