Κινητικότητα παρατηρείται στο χαρτί της Attica Συμμετοχών, που ενίοτε συντηρείται από δημοσιεύματα, διαρροές κ.λ.π για το στρατηγικό ενδιαφέρον funds κ.λ.π, κ.λ.π.
Επειδή νομίζω ότι γνωρίζω πολύ καλά τι παίζει με την Attica Συμμετοχών, σας λέω τα εξής:
Η εισηγμένη εταιρεία συμμετοχών τα πηγαίνει αρκετά καλά, δεδομένης πάντα της συγκυρίας στον κλάδο, τις τιμές πετρελαίου, των βαρών που “σηκώνει” κυρίως λόγω της MIG, λίγο πολύ αυτά σας είναι γνωστά.
- Η διοίκηση Κυριάκου Μάγειρα (Πρόεδρος, εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ)– Σπυρίδων Πασχάλης (Δ/νων σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος) ενεργεί μεθοδικά και προσεκτικά πλέοντας σε ασφαλή ύδατα το σχήμα των SuperFast, Blue Star Ferries και Hellenic Sea Ways.
Η επιδίωξη της διοίκησης της MIG είναι να πλεύσει όλο το 2019 την Attica αυτόνομη, να μεγεθύνει τα αποτελέσματα και μερίδια αγοράς από Αιγαίο μέχρι Μαρόκο, να αυξήσει τα EBITDA και να “ασφαλίσει” τις τιμές των καυσίμων.
Και κυρίως με κινήσεις έξυπνες να καλύψει και το επόμενο ομολογιακό που είναι “ανοιχτό” στο Fortress.
Ήδη έχει προχωρήσει σε μία τέτοια ενέργεια με μία ομολογουμένως ευφυή…ντρίπλα του Θανάση Παπανικολάου αποτρέποντας από το fund να διευρύνει το μετοχικό μερίδιο του.
Δίνω πολλές, πάρα πολλές πιθανότητες σε διοίκηση της Attica Συμμετοχών και MIG να ξεπεράσουν τον σκόπελο και του 2019 με προφανή επιδίωξη να δημιουργήσουν σε όρους αποτίμησης ένα μέγεθος αρκετά μεγαλύτερο των 270 εκατ. που είναι σήμερα η χρηματιστηριακή αξία της εισηγμένης.
Και το τελευταίο κρατήστε το.