Με μεγάλη εορταστική εκδήλωση ο όμιλος Mytilineos παρουσίασε το βράδυ της Τετάρτης τη νέα εταιρική ταυτότητα της Protergia, που συνοδεύεται με νέα διαφημιστική καμπάνια. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε παρουσία εκατοντάδων καλεσμένων, μεταξύ των οποίων ξεχώρισαν οι παρουσίες του ανταγωνισμού και συγκεκριμένα των κ.κ. Γιώργου Περιστέρη και Ανδρέα Σιάμισιη!

Ο κ. Ευάγγελος Μυτιληναίος, τους ευχαρίστησε για την αποδοχή της πρόσκλησης, στα πλαίσια ενός υγιούς ανταγωνισμού. Ο ίδιος περαιτέρω ανέφερε ότι “έχει πολύ δρόμο ακόμα η εξέλιξη της εταιρείας και ο δρόμος δεν είναι εύκολος. Όλα αλλάζουν με φοβερή ταχύτητα. Κάθε μήνα, σε κάθε συμβούλιο, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και μία διαφορετική κατάσταση. Δεν είναι απλό να λέμε ότι “θα πάμε στη νέα εποχή”.

Η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας και καμπάνιας, πραγματοποιήθηκε από την κ. Βίβιαν Μπουζάλη, Chief Corporate Affairs and Communication Officer της Mytilineos και τον κ. Γιάννη Καλαφατά, Chief Executive Director για τον κλάδο ενέργειας. Το μήνυμα της νέας καμπάνιας είναι “Η ενέργεια αλλάζει και γίνεται protergia”, με σαφή στόχευση στους νεότερους σε ηλικία καταναλωτές.

 

To νέο λογότυπο: