Δημήτρης Μαλλάς

 

Στα 15 εκατ. ευρώ ανέρχεται η συνολική επένδυση του Πλαίσιου για την επέκταση του στο χώρο των λευκών οικιακών ηλεκτρικών συσκευών (ψυγεία, πλυντήρια, κουζίνες, κ.ά), μία κίνηση που έχει ως στόχο την προσφορά μίας περισσότερο ολοκληρωμένης γκάμας προϊόντων τεχνολογίας στους πελάτες του.

«Πρόκειται για μία προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια» επεσήμανε κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης ο Κώστας Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Πλαισίου, σπεύδοντας να προσθέσει ότι η σχετική απόφαση ελήφθη μετά από έρευνες αγοράς που έδειξαν ότι οι πελάτες της αλυσίδας αντιμετωπίζουν θετικά την κίνηση αυτή.

Η παρουσίαση έγινε στο νέο κατάστημα Πλαίσιο στην περιοχή του Ρέντη, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί την περασμένη εβδομάδα και διαθέτει ειδικά διαμορφωμένους χώρους για την πώληση οικιακών ηλεκτρικών συσκευών με ιδιαίτερη έμφαση να δίνεται στον τομέα του «έξυπνου» και διασυνδεδεμένου σπιτιού. «Έξυπνο σπίτι χωρίς ηλεκτρικές συσκευές δεν νοείται και εμείς θέλουμε να είμαστε ο νούμερο ένα προορισμός για το έξυπνο σπίτι» σημείωσε ο κ. Γεράρδος.

Η κίνηση αυτή, όπως επεσήμανε ο Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Πλαισίου, αποτελεί τη συνέχεια της νέας, περισσότερο επιθετικής στρατηγικής που ξεκίνησε να υλοποιεί από πέρσι η γνωστή αλυσίδα, η οποία συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια λειτουργίας.

Εκτός του καταστήματος στο Ρέντη, λευκές συσκευές διατίθενται και μέσα από τα καταστήματα στη Δάφνη, τη Μεταμόρφωση, τη Αγία Παρασκευή και την Καλαμαριά. Πρόκειται για τα μεγαλύτερα καταστήματα της αλυσίδας. Το πλάνο είναι στη σχετική λίστα να προστεθούν και άλλα από τα συνολικά 23 καταστήματα του δικτύου, όμως, απαιτείται να υπάρχει διαθέσιμος χώρος. Σε άλλες περιπτώσεις, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο μεταφοράς του καταστήματος, ενώ σε άλλες θα επιδιωχθεί να επαναδιαμορφωθεί ο χώρος.

Ιδιαίτερη έμφαση πρόκειται να δοθεί στη διάθεση των λευκών συσκευών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.plaisio.gr, όπου αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ήδη πάνω από 500 videos που επεξηγούν τα σχετικά προϊόντα. Μάλιστα, αναφέρθηκε ότι ενώ γενικώς το 8%-9% των πωλήσεων του Πλαίσιου προέρχεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα, η εκτίμηση είναι πως το ποσοστό αυτό θα είναι υψηλότερο όσον αφορά τις λευκές συσκευές.

Σύμφωνα με τον κ. Κ. Γεράρδο, η αγορά των «λευκών» οικιακών ηλεκτρικών συσκευών έχει μία αξία της τάξεως των 550 εκατ. ευρώ και αυτή τη στιγμή είναι ελάχιστοι οι «παίκτες» που κινούνται σε αυτήν.

Ο στόχος είναι το Πλαίσιο να διαφοροποιηθεί προσφέροντας καλύτερη εμπειρία στον πελάτη. Γι’ αυτό και έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στον τομέα της εκπαίδευσης των πωλητών αλλά και σε εκείνο της εμπειρίας του πελάτη μέσα στο κατάστημα. Επιπλέον, έχουν δημιουργηθεί νέες υποδομές, όπως το καινούριο κέντρο υποδομής, αλλά και νέες υπηρεσίες, ιδίως όσον αφορά τον τομέα της σύνδεσης, επίδειξης και συντήρησης προϊόντων και κυρίως των «έξυπνων» συσκευών. Ακόμη, ο κ. Κ. Γεράρδος τόνισε ότι το Πλαίσιο έχει δημιουργήσει και ευνοϊκότερους όρους για τους πελάτες του, προσφέροντας εγγύηση χαμηλότερης τιμής αλλά και πρόγραμμα δόσεων χωρίς κάρτα.

Σημειωτέον πως στο Πλαίσιο θα υπάρχουν και 25 συσκευές private label με την αλυσίδα να δημιουργεί δύο νέες εμπορικές επωνυμίες, τις Nuvelle και Kendrix. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ακόμη ότι το Πλαίσιο είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα που ξεκινά τη διάθεση των συσκευών Amazon Alexa και Google Home που ενσωματώνουν τους ψηφιακούς βοηθούς της Amazon και της Google. Προς το παρόν, η επικοινωνία με τις δύο αυτές συσκευές γίνεται στα αγγλικά, καθώς ακόμη δεν υπάρχει υποστήριξη των ελληνικών.