Θερμό το ενδιαφέρον (κυρίως ) ξένων για τα projects που σχεδιάζει η εξειδικευμένη εισηγμένη στους τομείς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μία αγορά που τα επόμενα χρόνια εκτιμάται πως θα αναπτύσσεται με διψήφιους ρυθμούς.
- Βλέπετε οι διαχειριστές των ξένων χαρτοφυλακίων είναι αυτοί που μεθοδικά αναζητούν περιθώρια υπεραξιών σε καινοτόμες επιχειρήσεις, εξαγωγικά διαμάντια του εγχώριου επιχειρείν, εισηγμένες με σταθερή λειτουργική κερδοφορία κ.λ.π σε αντίθεση με αρκετούς Έλληνες να…πυροβολούν μία μετοχή μόλις αυτή “γράψει” ένα +5% άντε +10% μέσα σε λίγες συνεδριάσεις.
Σε κάθε περίπτωση η Πετρόπουλος έχοντας ήδη ένα συμβόλαιο με κινεζική εταιρεία, θα είναι από τις πρώτες και με μεγάλες πιθανότητες να επικρατεί σε διαγωνισμούς για ηλεκτρικά λεωφορεία, δημοτικά αυτοκίνητα, για αρχή. Ενδεικτικά το κονδύλι για την προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων υπολογίζεται πως θα φθάσει στο μισό δισ. Ευρώ(!).
Επιπλέον η εισηγμένη έχει βγάλει στο σφυρί ένα μη οργανικό ακίνητο, αξίας 4 εκατ. Ευρώ, πώληση που θα ενισχύσει την ρευστότητα της, ενώ με το τέταρτο τρίμηνο υπολογίζεται πως θα καλυφθεί η κατά +27,5% πτώση στα καθαρά κέρδη 6μηνου, αλλά με αύξηση του κύκλου εργασιών σε επίπεδα που παραπέμπουν σε 120 εκατ. για το σύνολο της χρήσης.
Υπενθυμίζεται, πως στο μετοχικό κεφάλαιο συμμετέχει με 16,3% το fund Brevan Howard, ενώ η διοίκηση αναζητά να κλείσει ένα μεγάλο deal στην ελληνική αγορά διευρύνοντας παράλληλα το προιοντικό μείγμα της.
Ειδικός διαπραγματευτής η Eurobank Equities, και η αποτίμηση στα 51,61 εκατ.€, με τη μετοχή στα 7,30 ευρώ.