Για την περίπτωση του δικτύου οπτικών ινών που πέρασε με χρήση drone από τη γέφυρα του Κερίτη ο κ. Τσαμάζ εξήγησε ότι «είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται μια τέτοια μέθοδος. Χάρη στη δημιουργικότητα των τεχνικών πέρασαν ένα νήμα με drone στην απέναντι πλευρά και με το νήμα αυτό τράβηξαν τα καλώδια. Όλο αυτό ολοκληρώθηκε μέσα σε μόλις τρείς ώρες». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «αυτή είναι η φιλοσοφία μας. Το φιλότιμο, η ευρηματικότητα, η διάθεση, ο χαρακτήρας των στελεχών και των τεχνικών του ΟΤΕ. Έπεσαν πάνω στο πρόβλημα ,δεν υπολόγισαν τις δυσκολίες και τις καιρικές συνθήκες και εξυπηρέτησαν τους πελάτες μας αποκαθιστώντας το δίκτυο».
Μέχρι σήμερα έχουν αποκατασταθεί πάνω από πενήντα καλωδιακές βλάβες , έχουν αντικατασταθεί καλώδια οπτικών ινών, έχουν τοποθετηθεί εβδομήντα νέοι στύλοι. «Σε πολλές περιπτώσεις καταστράφηκε περίπου το 80% του δικτύου μας. Οι τεχνικοί μας όμως έδρασαν άμεσα και με δημιουργικότητα κι έτσι μπόρεσαν να αποκαταστήσουν το 90% του δικτύου τις πρώτες δύο ημέρες. Τους οφείλουμε συγχαρητήρια και πραγματικά μας κάνουν πολύ υπερήφανους γιατί ο ΟΤΕ μπορεί με αυτούς τους ανθρώπους μπορεί ο ΟΤΕ να ανταπεξέρχεται ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες» υπογράμμισε ο κ. Τσαμάζ.
Εφαρμόζοντας πιστά την κοινωνική της πολιτική, πράττοντας όπως στην τραγωδία στο Μάτι και στις καταστροφές της Μάνδρας, η διοίκηση του ΟΤΕ φρόντισε ακόμη και για δωρεάν παροχή κινητής τηλεφωνίας και πρόσβασης στο διαδίκτυο, σε κατοίκους περιοχών όπου δεν ήταν δυνατή η άμεση αποκατάσταση.
Από τη σφοδρή κακοκαιρία, το δίκτυο οπτικών ινών του ΟΤΕ καταστράφηκε σε πολλά διαφορετικά σημεία, με αποτέλεσμα να επηρεαστούν οι υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet σε δεκάδες χωριά των Χανίων αλλά και του Ρέθυμνο. Τα έργα αποκατάστασης του δικτύου του ΟΤΕ συνεχίζονται εντατικά με τους τεχνικούς του ομίλου να φτάνουν ακόμη και στα πιο δύσκολα και επικίνδυνα σημεία.
Πηγή: neakriti.gr