Οι τρεις πυλώνες του Σχεδίου Μετασχηματισμού της Alpha Bank, (πελατοκεντρική ανάπτυξη, αναδιάρθρωση λειτουργικού μοντέλου και οργανωτική αποτελεσματικότητα) έχουν ήδη αναπτυχθεί σε επιμέρους πεδία δράσεων που υλοποιούνται εντατικά και για τα οποία σύντομα θα πούμε περισσότερα.

Ο τρίτος πυλώνας –Οργανωτική Αποτελεσματικότητα– επικεντρώνεται στην υιοθέτηση μιας εντελώς νέας προσέγγισης ως προς την αναγνώριση και επιβράβευση της απόδοσης, με τρόπο αποτελεσματικό και αντικειμενικό, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην οικοδόμηση ενός μοναδικού περιβάλλοντος εργασίας που προάγει τη διαφορετικότητα, τη μάθηση και την ανέλιξη, βελτιώνει την ικανοποίηση των εργαζομένων και λειτουργεί ως κίνητρο για την προσέλκυση ταλέντου από την αγορά.

Στο πλαίσιο αυτό δρομολογείται και η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αξιολόγησης το οποίο:

1. Εστιάζει στον συνεχή διάλογο και τη διαφανή επικοινωνία, μέσα από την τακτική και ουσιαστική ανατροφοδότηση με σκοπό την υποστήριξη του εργαζομένου στην επίτευξη των ομαδικών στόχων της Τράπεζας και στην ανάπτυξη και εξέλιξή του εντός του Οργανισμού

2. Λειτουργεί με τρόπο αντικειμενικό και βάσει συμφωνημένων κριτηρίων αξιολόγηση.

3. Προωθεί την αξιοκρατική αποτύπωση της συνεισφοράς κάθε εργαζόμενου στη συνολική προσπάθεια, διασφαλίζοντας πως, εκτός από την πλειονότητα των εργαζομένων που επιτυγχάνουν τους στόχους τους, αναδεικνύονται τόσο οι εξαιρετικές περιπτώσεις εργαζομένων που διακρίνονται για τις υψηλές επιδόσεις τους όσο και οι περιπτώσεις εκείνες που χρήζουν υποστήριξης και εκπαίδευσης προκειμένου η απόδοσή τους να φθάσει στο επιθυμητό επίπεδο.

Το νέο σύστημα αξιολόγησης που τίθεται σε εφαρμογή από το τρέχον έτος συζητήθηκε αναλυτικά και με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στην Τράπεζα, οι οποίοι και εμφανίζονται θετικοί στις αλλαγές. Η Τράπεζα θα είναι σε ανοικτή γραμμή με τους εκπροσώπους των εργαζομένων καθώς υλοποιείται το νέο πλαίσιο ενώ έχουν ήδη προγραμματιστεί σειρά ενημερωτικών δράσεων για την παρουσίασή του στο σύνολο του Προσωπικού του Ομίλου.

Σε σημερινή ανακοίνωσή του, ο αντιπροσωπευτικός Σύλλογος Προσωπικού Alpha Bank σημειώνει πως: “Το νέο σύστημα αξιολόγησης πρέπει να πετύχει. Δεν πρέπει να καταλήξει σε μία ανώφελη γραφειοκρατική διαδικασία ή σύγκρουση αξιολογητών – αξιολογούμενων.

Σκοπός είναι: Η καθιέρωση αισθήματος δίκαιης μεταχείρισης, η συμμετοχή μας στην επίτευξη κοινών στόχων, η ανάπτυξη συμμετοχής, ενθουσιασμού και ικανοποίησης, πράγματα που από μόνα τους οδηγούν στην ανάπτυξη των εργαζομένων.

Το σύστημα αξιολόγησης μίας επιχείρησης είναι ο καθρέπτης των αρχών και της φιλοσοφίας μίας σύγχρονης διοίκησης”.

Αντίστοιχα, το έτερο σωματείο του Ομίλου (ΕΝ.Α.Σ Alpha – Εμπορικής) αφού υπενθυμίζει πως “η θέση μας δεν μπορεί παρά να είναι θετική όσον αφορά στην στήριξη των πλάνων της Διοίκησης άλλο τόσο όμως είναι ξεκάθαρη όσον αφορά στην βελτίωση της θέσης των εργαζομένων. Μια Τράπεζα σύγχρονη, ευέλικτη, πελατοκεντρική και αποδοτική δεν μπορεί παρά να βασίζεται σε προσωπικό καταρτισμένο, εκπαιδευμένο και ικανοποιημένο από τις εργασιακές συνθήκες και τις αμοιβές του”, συμπληρώνει ότι “το τρίπτυχο: αξιοκρατία – αντικειμενικότητα – διαφάνεια, είναι το προαπαιτούμενο για να δημιουργήσει την αίσθηση ασφάλειας και εμπιστοσύνης που χρειάζεται ο εργαζόμενος, όταν τίθεται ενώπιον μιας διαδικασίας αξιολόγησης”.

Υπενθυμίζεται ότι τον Νοέμβριο του 2019 η Alpha Bank –μαζί με το Project Galaxy που βρίσκεται στην τελική ευθεία ολοκλήρωσής του– παρουσίασε ένα ευρύτερο Στρατηγικό Σχέδιο μετασχηματισμού, το οποίο υλοποιείται έκτοτε και για την πορεία του οποίου θα έχουμε σύντομα να πούμε περισσότερα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here