-Το 26ο brand στο portfolio του Ομίλου το Mondrian
– Η Accor φτάνει τις 3.000 ιδιοκτησίες στην Ευρώπη με 340.000 δωμάτια σε 39 χώρες
Ένα νέο εμβληματικό brand έρχεται στην Ευρώπη
Την άφιξη του ξενοδοχειακού brand Mondrian με δύο νέες ιδιοκτησίες στη Γαλλία -συγκεκριμένα στις Κάννες και στο Μπορντό- ανακοίνωσε πρόσφατα η Accor.
Για την εταιρείας διαχείρισης η εξέλιξη αυτή συνεπάγεται τη συμπλήρωση 3.000 ξενοδοχείων στο ευρωπαϊκό της portfolio – ορόσημο για την επιχειρησιακή της ανάπτυξη.
Το Cannes Grand Hotel στην περίφημη παραλιακή λεωφόρο La Croisette βρίσκεται πλέον κάτω από την ομπρέλα του Mondrian με την επαναλειτουργία του να προβλέπεται για το 2021. Το ξενοδοχείο θα αποτελείται από 75 δωμάτια, μοιρασμένα σε 11 ορόφους, θα διαθέτει εστιατόριο και bar που θα “εποπτεύουν” από ψηλά τους ιδιωτικούς κήπους έκτασης 4,000 τ.μ., πολυμορφικούς συνεδριακούς χώρους καθώς και ιδιωτική παραλία. Το opening της παραλίας μάλιστα μέσα στο 2020 θα σηματοδοτήσει την άφιξη και τον lifestyle χαρακτήρα του νέου και μοναδικού αυτού brand στη Γαλλική Ριβιέρα.
Ακόμα μια ιδιοκτησία θα κάνει την άφιξή της στο Μπορντό. Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο θα στεγάζεται σε ένα ιστορικό κτίριο του 19ου αιώνα και θα περιλαμβάνει 97 δωμάτια (25-50 τ.μ.) μοιρασμένα σε 3 ορόφους. Επιπλέον θα διαθέτει εστιατόριο με bar lounge έκτασης 460 τ.μ., spa, συνεδριακό χώρο και μια εντυπωσιακή βεράντα που θα εκτείνεται σε 225 τ.μ., ενώ τα εγκαίνιά του είναι προγραμματισμένα για το δεύτερο εξάμηνο του 2021. Αυτό το φιλόδοξο και κομψό project θα παρουσιαστεί σε μια πρωτοποριακή εκδήλωση την άνοιξη του 2020, παρουσία όλων όσοι συμμετείχαν στο μοναδικό αυτό επίτευγμα.
To Mondrian αποτελεί μια ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία. Το επαναστατικό design και η σύγχρονη διαρρύθμιση αναδεικνύουν τα ξενοδοχεία του brand σε “must” προορισμό για επισκέπτες και κατοίκους κάθε περιοχής. Το Mondrian βρίσκεται πάντα στην καρδιά των πιο γοητευτικών σημείων πολιτιστικού ενδιαφέροντος σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας καινοτομία, δημιουργικότητα και ένα κομψό “καταφύγιο” σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ονόματα της τουριστικής βιομηχανίας με πρωτοποριακά concepts για το φαγητό, το ποτό και τη νυχτερινή ζωή.
Η προσθήκη του Mondrian, του 26ου brand του Ομίλου, ενισχύει τη φιλοδοξία του να ξεχωρίζει στον premium και lifestyle κλάδο της φιλοξενίας.
Τα τελευταία χρόνια η Accor έχει μεταμορφωθεί ριζικά επιλέγοντας να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη και να επιταχύνει την ανάπτυξη high-end brands, έναν κλάδο στον οποίο έχει έντονη παρουσία έπειτα από την απόκτηση των Fairmont, Raffles και Swissôtel το 2016.
Ενώ ο Όμιλος ήδη κατείχε το 2016 τέσσερα premium και πολυτελή brands, αυτή τη στιγμή διαθέτει περίπου 20 από τα πιο αναγνωρισμένα, 11 από τα οποία βρίσκονται στην Ευρώπη. Τρία από αυτά -τα Sofitel, Rixos και Fairmont– κατατάσσονται μέσα στα 10 κορυφαία πολυτελή brands της ηπείρου και έχουν επιτρέψει στον Όμιλο για πρώτη φορά να εδραιωθεί ως κορυφαίος στον συγκεκριμένο κλάδο φιλοξενίας στην Ευρώπη.
Ηγέτης στα μεσαίας και οικονομικής κατηγορίας brands
Ιστορικά, η Accor έχει αναπτύξει την παρουσία της στην Ευρώπη χάρη σε εμβληματικά brands όπως το ibis– το πιο αναγνωρίσιμο στη Γαλλία και νούμερο δύο στον κόσμο – και το Mercure, κορυφαίο brand στην Ευρώπη στα μεσαίας κατηγορίας ξενοδοχεία.
Πριν από μερικές εβδομάδες, παρουσιάστηκε το greet, το πιο πρόσφατο απόκτημα του Ομίλου. Το greet ενσαρκώνει αυτό που οι ταξιδιώτες του Σήμερα αναζητούν σε ένα ξενοδοχείο: αυθεντικότητα, ειλικρίνεια και τοπικό χαρακτηρά. Με την προσθήκη του νέου αυτού brand, η Accor συνεχίζει να αναπτύσσει το χαρτοφυλάκιό της λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των συνεργατών της με στόχο να προσφέρει στους πελάτης της αξέχαστες εμπειρίες που διαρκώς εξελίσσονται. Σε συνεργασία με τις τοπικές κοινότητες οι οποίες επιδεικνύουν τη μέγιστη αφοσίωση στον εκάστοτε προορισμό, η Accor στοχεύει να ανοίξει 300 ξενοδοχεία στην Ευρώπη μέχρι το 2030.
Έπειτα από τα εγκαίνια της δεύτερης ιδιοκτησίας στο Gentilly κοντά στο Παρίσι, πριν από λίγους μήνες, το brand JOE&JOE σχεδιάζει να επιταχύνει την αναπτυξή του με το άνοιγμα ενός τρίτου ξενοδοχείου στο 20ό διαμέρισμα του Παρισιού με περισσότερους προορισμούς όπως το Λονδίνο, η Βουδαπέστη, η Γλασκόβη και η Ρώμη να έπονται.
2023: Στόχος της Accor να έχει ηγετικό ρόλο σε 25 ευρωπαϊκές χώρες
Ο Όμιλος συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε όλο το ευρωπαϊκό έδαφος. Πριν από μερικές εβδομάδες, ανακοίνωσε το άνοιγμα μέσα στο 2021 του πρώτου Novotel στην Αλβανία, μια σημαντική προσθήκη στη Νότιοανατολική Ευρώπη.
Μέσα σε μόλις τρία χρόνια, τα πολυτελή brands του Ομίλου έχουν κερδίσει έδαφος σε 9 νέες ευρωπαϊκές χώρες: Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Κροατία, Εσθονία, Ισραήλ, Λετονία, Μονακό, Ουκρανία, Αζερμπαϊτζάν και Καζακστάν.
Με συνολικά 340.000 δωμάτια σε 39 χώρες, η Accor αποτελεί την κορυφαία εταιρία διαχείρισης ξενοδοχείων στη γηραιά ήπειρο.
Ο CEO Europe της AccorHotels, Franck Gervais δήλωσε σχετικά: “Η Accor ενισχύει την ηγετική της θέση στην ευρωπαϊκή αγορά φιλοξενίας τοποθετώντας την εξυπηρέτηση του πελάτη στο κέντρο της προσέγγισής της. Η Accor έχει επιτύχει τον στόχο της να διευρύνει τα πολυτελή brands της στην Ευρώπη, ενώ έχει καταφέρει να διαθέτει ένα πλούσιο και πολυποίκιλο portfolio. Είμαστε πλέον σε θέση να ανταποκριθούμε στις ανάγκες όλων των πελατών μας. Τα ξενοδοχεία μας είναι χώροι διαβίωσης όπου οι επισκέπτες μας έρχονται για να μείνουν, να απολαύσουν το φαγητό τους, να διασκεδάσουν και τα επιλέγουν τόσο για ταξίδια αναψυχής όσο και για επαγγελματικούς λόγους. Προσπαθούμε καθημερινά να προσφέρουμε μία σειρά υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, σε ένα πλήθος διαρκώς αυξανόμενων και διαφορετικών προορισμών”.