Στην αλλαγή επωνυμίας του “εμβληματικού” brand UNCLE BEN’S® προχωρά η Mars Food, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή και μια αλλαγή σελίδας.

Όπως είχε γράψει το banks.com.gr η εταιρεία είχε εκδηλώσει την πρόθεσή της να αλλάξει όνομα μετά την κοινωνική και πολιτική αναταραχή που προκάλεσε η δολοφονία του Αφροαμερικανού George Floyd, με στόχο να δημιουργήσει ένα μέλλον χωρίς αποκλεισμούς.

Ως εκ τούτου η νέα επωνυμία θα είναι Ben’s Original™.

«Το τελευταίο διάστημα, έχουμε ακούσει χιλιάδες καταναλωτές, τους Συνεργάτες μας και άλλους ενδιαφερόμενους από όλο τον κόσμο», δήλωσε η Fiona Dawson, Global President Mars Food, Multisales και Global Customers. «Κατανοούμε τις ανισότητες που πιθανά σχετίζονταν με το όνομα και το πρόσωπο του brand στην προηγούμενη μορφή του, και όπως ανακοινώσαμε τον Ιούνιο, δεσμευτήκαμε να αλλάξουμε».

Η εταιρεία έχει επίσης δεσμευτεί να αφαιρέσει την εικόνα που υπάρχει στη συσκευασία και να προχωρήσει σε μια πιο δίκαιη απεικόνιση. Έτσι, το brand δεν αλλάζει απλώς το όνομα και την εικόνα του. Αναλαμβάνει επίσης δράση για την ενίσχυση της ενσωμάτωσης και της ισότητας, θέτοντας ένα νέο όραμα για το brand: τη δημιουργία ευκαιριών που προσφέρουν σε όλους μια θέση στο τραπέζι.

Σε αυτό το πλαίσιο, τα κοινωνικά προγράμματα του Ben’s Original θα διασφαλίσουν ότι οι λιγότερο προνομιούχες κοινότητες θα έχουν πρόσβαση στα θρεπτικά γεύματα που όλοι αξίζουμε, ενώ παράλληλα θα δώσουν τη δυνατότητα σε επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της εστίασης, ανεξάρτητα από τη φυλή ή την εθνικότητα στην οποία ανήκουν, να αποκτήσουν ευκαιρίες εκπαίδευσης.

«Τα brands θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στο δρόμο της ισότητας για θέματα που σχετίζονται με τη φυλετική δικαιοσύνη, τη διαφορετικότητα και την ενσωμάτωση», δήλωσε ο Marc Morial, President and CEO, National Urban League. «Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με το Ben’s Original καθώς αυτό εξελίσσεται και ξεκινά μια νέα πορεία με ένα νέο όραμα, παρέχοντας στις Αφροαμερικανικές κοινότητες, στις Η.Π.Α. και σε άλλες χώρες ανά τον κόσμο, πιο δίκαιες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και την επιχειρηματικότητα».

«Αναμφίβολα, η εφαρμογή προοδευτικών αλλαγών αυτής της κλίμακας θα είναι μια περίπλοκη διαδικασία. Ωστόσο, τώρα είναι η ιδανική χρονική στιγμή», πρόσθεσε η Fiona Dawson. «Γνωρίζουμε ότι αυτό είναι το σωστό για το brand και την εταιρεία μας προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι δημιουργούμε πραγματικά ένα μέλλον χωρίς αποκλεισμούς για όλους».

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here