Ξεκίνησε ως μια μικρή ελληνική startup. Αρχικά στηρίχθηκε στα κεφάλαια του Emma Capital Group που τότε ήταν μέτοχος του ΟΠΑΠ κατόπιν συμμετείχε με 12,5% η Olympia Group του επιχειρηματία Π. Γερμανού,
Σιγά-σιγά, τα μικρά πράσινα κουτιά στα οποία γίνονται οι παραδόσεις προϊόντων από το e commerce εξελίχθηκαν στο μεγαλύτερο δίκτυο αυτόματων μηχανημάτων παραλαβής δεμάτων (lockers) στην Ελλάδα.
Επόμενος στόχος, να καλύψει με lockers όλα τα μεγάλα ελληνικά νησιά ταυτόχρονα με τη σταθεροποίηση της λειτουργικής κερδοφορίας.
Η BOX NOW εξετάζει το ενδεχόμενο επέκτασης σε νέες αγορές εκτός Ελλάδας, πλάνο που τοποθετεί χρονικά από το 2026 και μετά (σ.σ. η BOX NOW έχει ήδη παρουσία στην Κύπρο, ενώ το τσεχικό fund ΕΜΜΑ Capital έχει δημιουργήσει «αδελφές» εταιρείες και σε Βουλγαρία και Κροατία).
«Οι μέτοχοι πιστεύουν αυτό που κάνουμε σε Ελλάδα και Κύπρο. Μέχρι τώρα έβαλαν βαθιά το χέρι στην τσέπη. Έχοντας επιτύχει λειτουργική κερδοφορία, πάμε πλέον σε περαιτέρω ανάπτυξη με ίδιες δυνάμεις»
σχολίασε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Ανδριώτης.
Στα τρία χρόνια παρουσίας της ΒΟΧ ΝΟW στην αγορά έχουν επενδυθεί περισσότερα από 40 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία κατάφερε το 2024 να οκταπλασιάσει τον τζίρο της σε σχέση με το 2023 και να τριπλασιάσει τον όγκο των διακινούμενων δεμάτων, αλλά και το απασχολούμενο προσωπικό, που πλέον φτάνει τα 300 άτομα.
Εξυπηρετεί 2 εκατ. πελάτες, συνεργάζεται με περισσότερα από 4.000 e-shops, έχει διεκπεραιώσει πάνω από 11 εκατ. δέματα, και έχει εγκαταστήσει πάνω από 120.000 θυρίδες, που αντιστοιχούν σε περισσότερα από 2.400 lockers.
Στο σχεδιασμό της διοίκησης περιλαμβάνεται είναι η επέκταση του δικτύου BOX NOW Stores. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 40 καταστήματα σε κομβικά σημεία, όπως Αθήνα – Γκύζη, Θεσσαλονίκη – Ροτόντα και Πάτρα – Κολοκοτρώνη self service, τα οποία φιλοξενούν μεγάλο αριθμό θυρίδων (άνω των 250) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Στόχος των καταστημάτων είναι η κάλυψη περιοχών στις οποίες υπάρχει πολλή μεγάλη ζήτηση, προσφέροντας ευκολία και ευελιξία στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Η τεχνολογία αποτελεί επίσης κομβικό κομμάτι για την BOX NOW, με την εν Ελλάδι θυγατρική να λειτουργεί ήδη ως hub στο ΙΤ και στο Marketing και για τις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος (σ.σ. Κροατία και Βουλγαρία).
Ήδη η εταιρεία κάνει χρήση τεχνολογιών αιχμής, όπως AI και Machine Learning – Chatbot για την υποστήριξη πελατών, αλλά και αλγόριθμου βελτιστοποίησης της χρήσης lockers, με στόχο την αποδοτική κατανομή των δεμάτων και τον ανασχεδιασμό διαδρομών (rerouting), ώστε να διασφαλίζεται η έγκαιρη παράδοση σε ακτίνα 750 μέτρων-1χλμ