Διεθνείς αναλυτές πήραν μολύβι και χαρτί προσπαθώντας να εξηγήσουν γιατί ένας μεγάλος όμιλος επένδυσε πακτωλό χρημάτων στην Κάιλι Τζένερ, το νεότερο μέλος της οικογένειας Καρντάσιαν- Τζένερ.
Πριν από λίγα 24ωρα, ο αμερικανικός όμιλος εταιρειών Coty Inc. που πωλεί προϊόντα ομορφιάς συμφώνησε να καταβάλλει 600 εκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσει το πλειοψηφικό μερίδιο στην εταιρεία καλλυντικών που ίδρυσε η νεαρή Τζένερ.
Η συμφωνία, με την οποία η Coty θα αποκτήσει μερίδιο 51%, αποτιμά την επιχείρηση Kylie Cosmetics της Τζένερ σε περίπου 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια, που την δημιούργησε όταν ακόμα ήταν στην… εφηβεία.
Η Τζένερ, με 270 εκατομμύρια οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βρίσκεται στην πρωτοπορία της βιομηχανίας ομορφιάς που αποτελεί την influencer των διασημοτήτων, όταν οι ιδρυτές των εταιρειών «δεσμεύουν» τους φίλους τους μέσω του Instagram και του YouTube και τους μετατρέπουν σε πελάτες…
Εάν η μητρική εταιρεία εκμεταλλευτεί την απήχηση της Κάιλι σε όλα τα προϊόντα που διακινεί μέσω του παγκόσμιου δικτύου διανομής της, τότε έχει την ευκαιρία να ενισχύσει τα έσοδα της.