Στον Βάιο Κρόκο

Έχοντας θέσει ισχυρές βάσεις στην αγορά, η Euroins επεκτείνει την παρουσία της σε όλη τη χώρα, διευρύνοντας τις ασφαλιστικές καλύψεις που προσφέρει. Στηρίζει όλα τα κανάλια πωλήσεων, περιλαμβανομένων και των κλασικών διαμεσολαβητών (brokers), ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνει στην ποιότητα των ψηφιακών υπηρεσιών, διασφαλίζοντας την άρτια και ταχεία εξυπηρέτηση του πελάτη.

Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο iw, o CEO της Euroins Ελλάδος, κ. Evgeny Ignatov, περιγράφει τα στρατηγικά πλάνα της εταιρείας και τις προοπτικές του κλάδου, μιλά για την πρόσφατη σύσταση του νέου κλάδου ασφάλισης εγγυήσεων, ενώ αποκαλύπτει πως εντός του καλοκαιριού η εταιρεία εισέρχεται και στην ασφάλιση περιουσίας. Την ίδια ώρα, η εταιρεία ήδη σχεδιάζει νέα ασφαλιστικά προϊόντα, που θα παρουσιάσει στο μέλλον.

Ο κ. Ignatov υπογραμμίζει την ανάγκη θεσμικών αλλαγών, που απαιτούνται με αποδοτικό και βιώσιμο τρόπο υπό τις αρχές της ασφαλιστικής επιστήμης και τεχνικής για την κάλυψη των μεγάλων κινδύνων που απορρέουν από τις αυξανόμενες φυσικές καταστροφές, κάτι που θα ωφελήσει τόσο τους ασφαλισμένους όσο και την Πολιτεία.

Στο ίδιο πλαίσιο, επισημαίνει την ανάγκη θέσπισης κινήτρων που θα διευκόλυναν την αύξηση του, μέχρι σήμερα, χαμηλού ποσοστού ασφαλιστικής διείσδυσης που χαρακτηρίζει την Ελλάδα σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Στον πυρήνα της φιλοσοφίας της Euroins βρίσκεται σταθερά ο άνθρωπος, γεγονός που αποδεικνύεται διαχρονικά όχι μόνο από τις σχέσεις της με συνεργάτες και ασφαλισμένους, αλλά και από τις πλούσιες δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας που αναπτύσσει από την πρώτη ημέρα δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα.

iw? Πείτε μας λίγα λόγια για τα ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της Euroins από το ξεκίνημά σας στην ελληνική αγορά και την εδραίωση του ελληνικού παραρτήματος.

απ. Η Euroins ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην ελληνική αγορά το 2014 υπό το καθεστώς της Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών (ΕΠΥ) και το 2019 συστάθηκε το υποκατάστημα της Euroins Bulgaria AD με την επωνυμία «Euroins Ελλάδος». Επόμενο ορόσημο στην ιστορία του ελληνικού branch είναι η πιστοποίηση με ISO του Συστήματος Διαχείρισης EuroinsClaims, της εταιρείας διαχείρισης ζημιών της Euroins Ελλάδος. H EuroinsClaims διαθέτει έμπειρους διακανονιστές και διοικητικό προσωπικό στον ασφαλιστικό κλάδο, οι οποίοι αναλαμβάνουν με επαγγελματισμό τη διεκπεραίωση της εκάστοτε ζημιάς. Πιο πρόσφατος σταθμός στην ιστορία της Euroins στην Ελλάδα είναι η σύσταση του νέου κλάδου ασφάλισης εγγυήσεων, ο οποίος ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2021, με στόχο να διευκολύνει την παροχή εγγυήσεων στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

iw? Τι ασφαλιστικά προϊόντα προσφέρετε και ποιες συνεργασίες έχετε συνάψει (π.χ. με ασφαλιστικούς πράκτορες και διαμεσολαβητές);

απ. Στην ελληνική αγορά, προσφέρουμε, προς το παρόν, προϊόντα γενικής ασφάλισης, δηλαδή ασφάλειες οχημάτων και ασφάλειες εγγυήσεων. Τους επόμενους μήνες, εντός του καλοκαιριού 2022, αναμένεται να επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας στην ασφάλιση περιουσίας, η οποία εκτιμάμε ότι έχει πολύ ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα, λόγω του υψηλού ποσοστού ιδιοκατοίκησης, της ανοδικής πορείας του real estate ως επενδυτικού καταφυγίου, αλλά και των νομοθετικών ρυθμίσεων που προωθούνται το τελευταίο διάστημα στη χώρα.

Νέες υπηρεσίες στα σκαριά, ταξιδιωτικές ασφαλίσεις, καλύψεις στον κυβερνοχώρο κ.ά.

Σε βάθος τριετίας, σχεδιάζουμε την παροχή τεσσάρων νέων ασφαλιστικών προϊόντων, για τα οποία θα μάθετε περισσότερα όταν ωριμάσουν οι συνθήκες. Σε ό,τι αφορά στο μοντέλο λειτουργίας της Euroins Ελλάδος, οι συνεργασίες μας εκτείνονται σε όλα τα κανάλια πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένων και των κλασικών διαμεσολαβητών (brokers).

iw? Στην αγορά ασφάλισης οχημάτων παρατηρείται έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών. Τα δικά σας προϊόντα πώς διαφοροποιούνται έναντι του ανταγωνισμού;

απ. Στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας βρίσκεται ο άνθρωπος. Στόχος μας είναι η ταχύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των ανθρώπων μας, είτε πρόκειται για τους πελάτες είτε για τους συνεργάτες μας. Για να το πετύχουμε αυτό έχουμε επιστρατεύσει όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες προκειμένου να ενσωματώσουμε στα συστήματά μας κάθε δυνατή καινοτομία που διευκολύνει την εμπειρία του χρήστη και επιταχύνει την εξυπηρέτησή του. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε αυτοματοποιήσει τις διαδικασίες κατά τη διάρκεια ανάληψης κινδύνων, αλλά και κατά τη διαδικασία αποζημιώσεων.

Επιπλέον, εφαρμόζουμε αυτοματοποιημένη διαδικασία προασφαλιστικού ελέγχου, ο οποίος διενεργείται εντός μόλις πέντε λεπτών, για τη βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου.

Περισσότερα στο insuranceworld.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here