Μια σειρά από νέες ανταγωνιστικές υπηρεσίες, οι οποίες καλύπτουν σύγχρονες ανάγκες των πελατών ενισχύουν από σήμερα την ψηφιακή εργαλειοθήκη της Εθνικής Τράπεζας.
Σε μια κατάμεστη αίθουσα, στο Μέγαρο Μελά πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των νέων ψηφιακών υπηρεσιών της Εθνικής Τράπεζας. Για τον νέο ψηφιακό κόσμο της Εθνικής μίλησε η κα. Χριστίνα Θεοφιλίδη, Γενική Διευθύντρια Λιανικής της τράπεζας. Η κα. Θεοφιλίδη εκτίμησε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η παροχή υπηρεσιών μέσα από ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν πλέον μονόδρομο.
Όπως, σημείωσε, κατά την σημερινή της παρουσίαση, η Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Χριστίνα Θεοφιλίδη, “για
ια όλους εμάς στην Εθνική ο άνθρωπος, ο πελάτης, είναι η αφετηρία όλων μας των δραστηριοτήτων, αλλά και ο τελικός προορισμός μας. Επενδύουμε όλοι μας και εργαζόμαστε καθημερινά και συστηματικά για να τον κατανοήσουμε καλύτερα, να τον εξυπηρετήσουμε γρηγορότερα. Στόχος μας είναι να είμαστε πάντα η πρώτη επιλογή του. Αυτό σημαίνει για εμάς καινοτομία και εξέλιξη. Εργαζόμαστε συστηματικά, ήδη εδώ και 12 και πλέον μήνες για να δώσουμε όλες τις απαντήσεις και λύσεις, ψηφιακές ή προσωπικές, για το μέλλον που οραματιζόμαστε για την Τράπεζα και τους πελάτες μας. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η σημερινή μας παρουσίαση, η οποία επιβεβαιώνει την προοπτική μας.”
Συγκεκριμένα, η ΕΤΕ, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, ανακοίνωσε την υπηρεσία του Digital Customer Onboarding: τη δυνατότητα δηλαδή σε φυσικά πρόσωπα, να γίνουν πελάτες της τράπεζας από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Εθνική είναι η πρώτη τράπεζα που εισάγει την υπηρεσία αυτή στην εγχώρια αγορά.
Οι νέες υπηρεσίες που επιταχύνουν το πέρασμα της Εθνικής Τράπεζας στη νέα ψηφιακή εποχή, διευκολύνουν τον πελάτη σε οποιοδήποτε σημείο και εάν βρίσκεται, εξοικονομούν χρόνο, παρέχουν ασφάλεια και αναβαθμίζουν όλο το φάσμα των τραπεζικών συναλλαγών. Συγκεκριμένα:
- Digital customer onboarding. Εγγραφή νέων πελατών στην Εθνική Τράπεζα μέσω κινητού.
Η Εθνική Τράπεζα δίνει πλέον τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα να γίνουν πελάτες της Τράπεζας από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο Κατάστημα. Μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking, μπορούν να αποκτήσουν τη «βασική σχέση πελάτη» με την Τράπεζα, δηλαδή: να ανοίξουν λογαριασμό ταμιευτηρίου, να εκδώσουν χρεωστική κάρτα ΕΤΕ (Debit VISA ή Debit MasterCard) και να αποκτήσουν κωδικούς πρόσβασης στο i-bank Internet & Mobile Banking.
Η διαδικασία διενεργείται εξολοκλήρου μέσω smartphone, με απλά βήματα, και ολοκληρώνεται με επιβεβαίωση της ταυτότητας του χρήστη μέσω live agent και με ψηφιακή υπογραφή των συμβάσεων. Η υπηρεσία απευθύνεται σε Έλληνες κατοίκους, άνω των 18 ετών, οι οποίοι διαθέτουν Ελληνικό Α.Δ.Τ. ή διαβατήριο σε ισχύ και είναι υπόχρεοι φορολογικά στην Ελλάδα.
Τα βασικά πλεονεκτήματα για τον πελάτη είναι:
- Ευκολία, ευελιξία, εξοικονόμηση χρόνου και κόπου
- Πληρότητα διαδικασίας: Η διαδικασία δεν περιλαμβάνει περιορισμούς, δεν είναι ένα “soft registration” του πελάτη που θα χρειαστεί να αναβαθμίσει αργότερα μέσω Καταστήματος. Ο πελάτης απολαμβάνει τα ίδια ακριβώς προνόμια και υπηρεσίες που θα του παρέχονταν αν πήγαινε σε ένα Κατάστημα.
- Εγκυρότητα ταυτοποίησης: Η ταυτοποίηση του πελάτη μέσα από το digital onboarding δεν περιορίζεται στην ηλεκτρονική καταχώριση των πιστοποιητικών του (π.χ. διαβατήριο) αλλά συμπληρώνεται από την επιβεβαίωση της ταυτότητας πελάτη μέσω live agent στο κινητό του. Αυτό διασφαλίζει την ορθότητα και την πληρότητα της διαδικασίας ταυτοποίησης, ώστε να μην απαιτείται σε επόμενο χρόνο να περάσει ο πελάτης από το φυσικό Κατάστημα για επιβεβαίωση στοιχείων.
5. Online αγορά τραπεζικών προϊόντων
Οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας μπορούν να αποκτήσουν online τραπεζικά προϊόντα ηλεκτρονικά, χωρίς να επισκεφθούν το Κατάστημα, όπως χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες και προθεσμιακό λογαριασμό, μέσω του Internet Banking και Mobile Banking. Σύντομα επίσης θα υπάρξει η δυνατότητα απόκτησης πιστωτικής κάρτας κι online αίτησης και προέγκρισης στεγαστικού δανείου μέσω του Internet Banking της Τράπεζας.
- Ανανεωμένο Mobile Banking που λειτουργεί ως financial coach
Η ανασχεδιασμένη εφαρμογή Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας έχει μετεξελιχθεί από ένα απλό κανάλι πληροφόρησης και πραγματοποίησης συναλλαγών σε έναν προσωπικό βοηθό που επιτρέπει στο χρήστη να διαχειρίζεται εύκολα τα μηνιαία έξοδά του, να βλέπει συγκεντρωμένες όλες τους τις συναλλαγές και να έχει καλύτερο έλεγχο των οικονομικών του. Μέσα από νέες δυνατότητες, όπως οι άμεσες ειδοποιήσεις και η διαχείριση οικονομικών, ο χρήστης έχει πλήρη εικόνα των εξόδων / εσόδων και των υπολοίπων των λογαριασμών του. Λαμβάνει ακόμη άμεση ενημέρωση για τις κινήσεις στα τραπεζικά του προϊόντα, στα όρια που εκείνος θέτει, κ.α.
Επιπλέον, μέσω του νέου Mobile Banking, οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να διαχειρίζονται άμεσα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας των χρεωστικών τους καρτών, για παράδειγμα «πάγωμα» κάρτας ή συγκεκριμένων τύπων συναλλαγών και εκ νέου ενεργοποίηση, δήλωση απώλειας-κλοπής και επανέκδοση, διαχείριση ορίων αγορών.
- Νέα έκδοση του Internet Banking της Τράπεζας για Ιδιώτες και Επιχειρήσεις
Το νέο Internet Banking site της Εθνικής Τράπεζας απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες πελάτες όσο και σε επιχειρήσεις. Έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη του και έχει υλοποιηθεί με χρήση της πλέον σύγχρονης τεχνολογίας. Παρέχει πλέον ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων τόσο για Ιδιώτες πελάτες, όπως για παράδειγμα η διαχείριση καρτών και η online μεταβολή προσωπικών στοιχείων, όσο επίσης και για Επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα η ανανέωση εταιρικών νομιμοποιήσεων και η online εκταμίευση εταιρικών δανείων.
- Πλατφόρμα Trade Finance
Αποτελεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που παρέχει τη δυνατότητα στους εταιρικούς πελάτες να διαχειρίζονται το χαρτοφυλάκιο Πληρωμών Εισαγωγών, παρακολούθηση εισπράξεων Εξαγωγών, Ενέγγυων Πιστώσεων, Εγγυητικών Επιστολών και να αιτούνται χρηματοδότηση των απαιτήσεων ή υποχρεώσεών τους. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους δηλαδή Ομίλους, Midcaps & SMEs.