Στην δράση των Ελλήνων εφοπλιστών της ναυτιλίας αναφερόμαστε από τις αρχές Απριλίου. Μέχρι και την χθεσινή συνεδρίαση με νέα αναφορά στα τεράστια έσοδα που γράφουν στην Wall Street.
Ένα από τα πιο δυνατά σχήματα, στην κατηγορία Suezmax (χωρητικότητας 80.000 έως 160.000 μετρικούς τόνους) είναι και η Diamond Shipping, που αποτελεί “διάσπαση” της Capital Product Partners, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, της DSS Holdings, της China Investment, και των First Reserve και CarVal Investors.
Το σχήμα, που προέκυψε πέρυσι είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία, εισηγμένη στο NYSE, στην αγορά δεξαμενοπλοίων μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου.
Ωστόσο στον κλάδο, που γνωρίζει θεαματική αύξηση, μέγας παίκτης είναι ο Γιάννης Αγγελικούσης, με την Maran Tankers, διαθέτοντας 42 Very Large Crude Carrier- χωρητικότητας 160.000 έως 320.000 μετρικούς τόνους. Το μεγαλύτερο της κατηγορίας
VLCC μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι και 2 εκατ. βαρέλια πετρελαίου !.
Και για να έχετε μία άποψη (οπτική) τι σημαίνει Αγγελικούσης και Maran σας παραπέμπουμε σε παλιότερη ανάρτηση του “Β”, σε ποιόν εφοπλιστικό όμιλο ανήκει το εντυπωσιακό κτήριο της Καλλιθέας, ακριβώς πίσω από το Ωνάσειο. Πρόκειται για το AGEMAR, κτήριο που εκτείνεται σε 30.000 τ.μ αρχιτεκτόνημα της Ρένας Σακελλαρίδου…