Επενδύσεις που θα αγγίξουν τα 40 εκατ. ευρώ ετοιμάζει για το 2020 η Metro AΕΒΕ ενώ εκτιμάται πως θα υπάρξει τόσο αύξηση του κύκλου εργασιών όσο και της καθαρής κερδοφορίας.
Αρκετά νέα καταστήματα αναμένεται να ανοίξουν ενώ θα αρχίσει και η επέκταση του κέντρου διανομής στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης κατά 20.000 τμ., όπως σημειώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του στο ΑΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης.
Επισημαίνεται πως το 2020 είναι έτος κατά το οποίο η εταιρεία θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα της εταιρείας εκτός Ελλάδας, ένα Cash and Carry στη Λεμεσό, μια επένδυση που αγγίζει τα 10 εκατ. ευρώ.
Σταθερή και αργή ανάπτυξη συνολικά
Μπορεί η διαμόρφωση του νέου τοπίου στον κλάδου να βρίσκεται σε εξέλιξη, η αγορά συνολικά έχει σταθεροποιηθεί και παρουσιάζει ήπια ανάπτυξη, σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη.
Ο ίδιος αναμένει αυτό να συνεχιστεί και το 2020, αλλά υπογραμμίζει ότι «δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μια μεγέθυνση της αγοράς με ετήσιο ρυθμό 2% δεν θα μπορέσει να αναπληρώσει τις απώλειες που προήλθαν από τη δραματική μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος και τη φυγή πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων από τη χώρα».
Όπως συμπληρώνει «σήμερα περισσότερα καταστήματα σούπερ μάρκετ απ’ όσα υπήρχαν προ δεκαετίας ανταγωνίζονται για μια πίττα συρρικνωμένη κατά 20%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πολύ μεγαλύτερο ανταγωνισμό». Ωστόσο, εντοπίζοντας τη θετική πλευρά των πραγμάτων τονίζει ότι «αυτό ωφελεί τον καταναλωτή, ωφελεί όμως και όσες αλυσίδες μπόρεσαν να οργανωθούν καλύτερα, να μειώσουν τα μη παραγωγικά κόστη τους και να βελτιώσουν την υπηρεσία που παρέχουν στον πελάτη».
Για το τρέχον 2019 τα σημάδια είναι θετικά για την Metro AEBE η οποία παρουσιάζει άνοδο πωλήσεων κατά 5%
Υπενθυμίζεται πως το 2018 ολοκληρώθηκε το τριετές πλάνο ενοποίησης με τη Βερόπουλος και το πλάνο ανακαινίσεων στο σύνολο των καταστημάτων της νεοαποκτηθείσας αλυσίδας σε κάθε γωνιά της χώρας.
Με «αιχμή του δόρατος» σε λιανεμπόριο και χονδρική, τα καταστήματα 225 καταστήματα My market και τα 50 Metro Cash and Carry αντίστοιχα, ο όμιλος ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις και τις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Όπως σημειώνει ο κ. Παντελιάδης «βασικό στοιχείο στη στρατηγική μας την καθοδήγηση των πελατών μας σε αγαθά και υπηρεσίες που υποστηρίζουν την ποιότητα διατροφής, αλλά και την ευζωία γενικότερα σε όλα τα επίπεδα.
Η νέα εταιρική καμπάνια των My market είναι προς αυτήν την κατεύθυνση. Βοηθάμε τους πελάτες μας να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές και να αλλάξουν συνήθειες για να κάνουν τη ζωή τους καλύτερη».