Γράφει η «ξενοδόχος»

Διπλασιασμό ή ακόμη και τριπλασιασμό μπορεί να παρουσιάσουν οι  ξένοι επισκέπτες της Αθήνας τα επόμενα χρόνια σε σχέση με τα σχεδόν 7 εκατ. που ήταν τη χρονιά ρεκόρ του 2019.

Την πρόβλεψη έκανε χθές από το βήμα του οικονομικού φόρουμ των Δελφών ο κ. Γιώργος Χρυσικός, διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality, η οποία έχει αναλάβει και το mega project της αναβίωσης των Αστεριών Γλυφάδας.

Εκεί όπου το επόμενο καλοκαίρι, αν όλα πάνε καλά, θα λειτουργήσει το πρώτο υβριδικό αστικό resort της Αθήνας, κάτω από τη διαχείριση του υπερπολυτελούς brand της Οne & Only με την Grivalia Hospitality να έχει ανεβάσει μάλιστα τον προϋπολογισμό του έργου, αισίως στα 110 εκατ. ευρώ, λόγω ακριβώς των μεγάλων απαιτήσεων του υπερπολυτελούς project.

Συνολικά, όπως αναφέρθηκε χθές στο Delphi Economic Forum, στην αθηναϊκή ακτογραμμή, είναι σε εξέλιξη ή δρομολογούνται σημαντικές επενδύσεις για την ερχόμενη πενταετία- εξαετία και συγκεκριμένα:

  • Στον Πειραιά, όπου ο ΟΛΠ έχει ξεκινήσει την κατασκευή της επέκτασης της προβλήτας της κρουαζιέρας, που όταν ολοκληρωθεί θα μπορεί να φιλοξενεί mega κρουαζιερόπλοια, άνω των 300 μέτρων.
  • Στη Μαρίνα Αλίμου, η προγραμματιζόμενη επένδυση από τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ.
  • Tο «Project των Projects», το Ελληνικό, όπου κορυφώνεται η προετοιμασία από την Lamda Development για την δημοπράτηση και έναρξη των κύριως εργασιών των έργων υποδομής, από την στιγμή που θα γίνει και το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής
  • Τα Αστέρια της Γλυφάδας
  • Στην χερσόνησο του Αστέρα, όπου συνεχίζεται το επενδυτικό πλάνο της AGC Equity Partners και της Αστηρ Παλάς. Μετά την ανακαίνιση και αναβάθμιση των ξενοδοχειακών μονάδων ξεκίνησαν πλέον και οι κατασκευαστικές εργασίες για την επέκταση και αναβάθμιση της Μαρίνας της Βουλιαγμένης, με στόχο να αποτελέσει μια Μαρίνα- κόσμημα για την ευρύτερη περιοχή της Αν. Μεσογείου.
Μανώλης Σιγάλας, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Νότιας Ευρώπης της Hill International (Hellas)

Μόνο με αυτά, και με το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα με Καζίνο (από το δίδυμο των Mohegan ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τον Πύργο του Πειραιά έχουμε περί τα 2- 2,5 δισ. ευρώ που επενδύονται σε μια διαδρομή γύρω στα 22 χιλιόμτερα από τον Πειραιά μέχρι την Βουλιαγμένη. «Χονδρικά δηλαδή …100 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο!», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Μανώλης Σιγάλας, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Νότιας Ευρώπης της Hill International (Hellas)