Δεκάδες καταγγελίες έλαβαν τις τελευταίες μέρες οι ενώσεις καταναλωτών για μηνύματα που χρησιμοποιούν παράνομα το λογότυπο της ALPHA BANK για να αποσπάσουν κωδικούς e-banking,  πιστωτικών καρτών και άλλων προσωπικών δεδομένων και να αδειάσουν τους λογαριασμούς των πελατών της τράπεζας.

Τα μηνύματα αυτά είναι αληθοφανή και δημιουργούν την αίσθηση του επείγοντος  ( πχ. η συναλλαγή εκκρεμεί, η κάρτα σας έχει χρησιμοποιηθεί παράνομα, ο λογαριασμός σας θα κλείσει εντός 24 ωρών,  έγινε μεταφορά πίστωσης, δεν ήταν δυνατή η ολοκλήρωση της πληρωμής,  πρέπει να ενημερώσετε τα έγγραφά σας κ.α.)
Ζητούν να πατήσουμε συνδέσμους που μας οδηγούν σε μια ψεύτικη σελίδα της τράπεζας και να δώσουμε τα στοιχεία μας ή μας προτρέπουν να ανοίξουμε επισυναπτόμενα που κρύβουν κακόβουλα λογισμικά που μπορούν να υποκλέψουν τα προσωπικά μας δεδομένα. Κάποια από αυτά μάλιστα ισχυρίζονται ότι θέλουν να μας «προστατέψουν» από απάτες.

Διαγράφουμε αμέσως αυτά τα μηνύματα, δεν πατάμε κανένα σύνδεσμο ή κουμπί (κάντε κλικ εδώ), όπως μας προτρέπουν και δεν ανοίγουμε τα συνημμένα αρχεία. Αν δώσαμε προσωπικά δεδομένα επικοινωνούμε αμέσως με την τράπεζα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ