Η ελληνική πλοικτήτρια εταιρεία Diana Shipping προχώρησε σε μία νέα, επικερδή, “διπλή” συμφωνία.
Η εταιρεία, συμφερόντων της οικογένειας Παληού ναύλωσε δύο από τα πλοία της, συμφωνία που αναμένεται να αποφέρει στην εταιρεία περίπου 15 εκατομμύρια δολάρια για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο των συμβολαίων.
Η εταιρεία υπό την ηγεσία της Σεμίραμις Παληού συμφώνησε για την επέκταση της ναύλωσης για το post-panamax Polymnia που κατασκευάστηκε το 2012. Η ισχύς του νέου συμβολαίου με την με την CLdN Cobelfret που εδρεύει στο Λουξεμβούργο, ξεκίνησε από τις 14 Ιανουαρίου, με ημερήσιο ναύλο 10.000 $ για τις πρώτες 30 ημέρες και 15.000 $ για το υπόλοιπο χρόνο. Η Cobelfret πλήρωνε νωρίτερα 24.750 $/ημέρα.
Επιπλέον η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με την ιαπωνική Nippon Yusen Kaisha (NYK) για το newcastlemax Los Angeles, κατασκευής 2012, την περίοδο μεταξύ 20 Μαΐου 2024 και 5 Αυγούστου 2024.
Η ναύλωση ξεκίνησε στις 15 Ιανουαρίου για 17.700 $ ανά ημέρα, ναύλος μειωμένος κατά 33% περίπου από ό,τι πλήρωνε η Koch Shipping της Σιγκαπούρης πέρυσι.