Η νέα υπηρεσία θέλει να δώσει πρόσβαση στις υπηρεσίες και το στόλο της Beat σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που δεν είναι εξοικειωμένα με την τεχνολογία, αλλά και σε άτομα με ειδικές απαιτήσεις μετακίνησης.
Mέσω της τηλεφωνικής γραμμής οι επιβάτες μπορούν:
-
Να καλέσουν ένα ταξί άμεσα, όπως ακριβώς γίνεται και μέσω της εφαρμογής. Για να καλέσουν ταξί τηλεφωνικά, δεν απαιτείται να είναι εγγεγραμμένοι στην εφαρμογή.
-
Να στείλουν ή να λάβουν ασυνόδευτο δέμα σε οικείους ή συνεργάτες, για όσους θέλουν άμεση μεταφορά και δε μπορούν να το κάνουν λόγω της καραντίνας.
-
Να κλείσουν ραντεβού για μια διαδρομή που θέλουν να πραγματοποιήσουν αργότερα ή την επόμενη μέρα.
-
Να καλέσουν πάνω από ένα ταξί την ίδια στιγμή, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό τη στιγμή που επιτρέπεται μόνο ένας επιβάτης ανά όχημα λόγω των μέτρων που έχουν ληφθεί από την κυβέρνηση ενάντια στην εξάπλωση του κορονοϊού.
-
Να βρουν ταξί που να δέχεται μικρά κατοικίδια, για τις απαραίτητες επισκέψεις στον κτηνίατρο.
-
Να ζητήσουν ταξί με POS, καθώς οι ανέπαφες συναλλαγές κερδίζουν ολοένα έδαφος ως πιο ασφαλείς συναλλαγές λόγω πανδημίας.
-
Να αναζητήσουν ταξί με παιδικό κάθισμα.
Η υπηρεσία λειτουργεί όλο το 24ωρο και είναι δωρεάν για το κοινό. Όπως πάντα, ο επιβάτης πληρώνει μόνο τον οδηγό του. Τα τηλέφωνα στα οποία μπορεί να απευθυνθεί το κοινό είναι:
- Αθήνα – 211 19 83 200
- Θεσσαλονίκη – 2311 180 400
Το τηλέφωνο του Beat δεν αντικαθιστά την εφαρμογή για κινητά που εξακολουθεί να ισχύει, αλλά λειτουργεί συμπληρωματικά, κυρίως για να εξυπηρετήσει ομάδες ατόμων που το χρειάζονται πραγματικά αυτή τη δύσκολη περίοδο και να κάνει την καθημερινότητά τους λίγο πιο εύκολη