Τα nation brands με τη μεγαλύτερη αξία επί του συνόλου παραθέτει το Visual Capitalist.

Στον σημερινό, πολύ-διασυνδεδεμένο κόσμο, η φήμη μιας χώρας μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στη συνολική οικονομική ευημερία της.

Στην πραγματικότητα, η φήμη μιας χώρας – το brand της – είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματά της. Ένα ισχυρό nation brand έχει τη δύναμη να ενισχύσει τον τουρισμό του, να προσελκύσει και να διατηρήσει ταλέντα, και ενδεχομένως να φέρει ξένες επενδύσεις.

Αυτό το γράφημα χρησιμοποιεί δεδομένα από την έκθεση Nation Brands 2020 της Brand Finance, η οποία επιχειρεί να “ποσοτικοποιήσει” τη φήμη χωρών σε όλο τον κόσμο. Θα βρούμε επίσης τις κορυφαίες 10 εθνικά brands και πώς άλλαξε η αξία της επωνυμίας τους με την πάροδο του χρόνου.

Πώς λειτουργεί το σύστημα βαθμολογίας

-Πρώτον, το Brand Finance υπολογίζει τον Δείκτη Ισχύος Μάρκας (BSI) μιας χώρας χρησιμοποιώντας τρεις πυλώνες:

Αγαθά και υπηρεσίες

Διαφάνεια στον τουρισμό, το μέγεθος της αγοράς και τους εμπορικούς κανόνες

Κοινωνία

Ποιότητα ζωής, διαφθορά και πολιτιστική εικόνα

Επένδυση

Διατήρηση ταλέντων, χρήση τεχνολογίας, Ε & Α, φορολογία και ρύθμιση

Από εκεί και πέρα, η βαθμολογία BSI χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό ενός υποθετικού royalty rate και εφαρμόζεται στο ΑΕΠ μιας χώρας. Στη συνέχεια, το discount rate λαμβάνεται υπόψη για τον οικονομικό κίνδυνο.

Το τοπ 10

Rank Country 2020 Value (USD, $T) Change since 2019
1 ?? United States $23.7 -14.5%
2 ?? China $18.8 -3.7%
3 ?? Japan $4.3 -6.0%
4 ?? Germany $3.8 -21.5%
5 ?? United Kingdom $3.3 -13.9%
6 ?? France $2.7 -12.8%
7 ?? India $2.0 -20.8%
8 ?? Canada $1.9 -13.0%
9 ?? Italy $1.8 -15.8%
10 ?? South Korea $1.7 -20.6%