H Dialectica είναι εταιρία διαμεσολάβησης που αναλαμβάνει να βρει και να φέρει σε επαφή για λογαριασμό των πελατών της τους κατάλληλους ειδικούς από όλον τον κόσμο, σε θέματα που αφορούν επιχειρήσεις και επενδύσεις. Συνδέει και διαμεσολαβεί μεταξύ θεσμικών επενδυτών, funds και συμβουλευτικών εταιριών, με start ups και επιχειρήσεις διεθνώς.
Την εταιρία παρουσίασε στην εκδήλωση των Hellenic Innovation Forum & Awards 2021 που διεξήχθησαν στις 19 Νοεμβρίου 2021 με ψηφιακά μέσα από την LiveOn, (την πρώτη πλήρη, all-in-one, ψηφιακή πλατφόρμα για την Επιχειρηματική Επικοινωνία και τα Events, και το τρισδιάστατο ψηφιακό εκθεσιακό κέντρο της, το LiveOn Expo Complex), ο κ. Άμπε Φόρνης General Manager της εταιρίας στις περιοχές ΕΜΕΑ και Ασίας- Ειρηνικού.
Εξηγώντας τη δραστηριότητα και τις καινοτομίες της Dialectica, ο κ. Φόρνης, είπε ότι όταν θέλουν να κάνουν εξαγορές ή μπαίνουν για πρώτη φορά σε νέες αγορές οι πελάτες της εταιρίας, αναζητούν πληροφορίες, για την εξεύρεση των οποίων διαμεσολαβεί η Dialectica.
Η εταιρία ερευνά με τη βοήθεια του internet τις αγορές που ενδιαφέρουν και ανακαλύπτει τους πλέον κατάλληλους ειδικούς οι οποίοι μπορούν να δώσουν εμπεριστατωμένες απαντήσεις στα ερωτήματα των απαιτητικών πελατών, οι οποίες είναι επικαιροποιημένες και παρέχονται σε πραγματικό χρόνο. «Αυτό είναι το προϊόν και εμείς είμαστε οι brokers» είπε ο κ. Φόρνης.
Πρόσθεσε ότι τουλάχιστον το 99% του κύκλου εργασιών της εταιρίας προέρχεται από πελάτες του εξωτερικού. «δεν δημιουργήσαμε εμείς αυτή την αγορά» εξήγησε, «αλλά έχουμε πολλές καινοτομίες στο μοντέλο λειτουργίας μας, που μας έκανε διαφορετικούς. Δαπανάμε περισσότερο χρόνο για τους πελάτες μας και έχουμε αποτελεσματικούς τρόπους εξεύρεσης πηγών, ώστε να αξιοποιούν καλύτερα τα ευρήματα οι πελάτες μας».
Σύμφωνα με τον κ. Φόρνη, «η εταιρία που μέχρι σήμερα έχει συμβάλλει στη δημιουργία deals αξίας 300 δις ευρώ την τελευταία εξαετία, ξεκίνησε το 2015 από ένα ισόγειο στην Αθήνα με 4 υπαλλήλους». Σήμερα, «απασχολεί 500 στελέχη υψηλής κατάρτισης από τα οποία τα 400 στην Ελλάδα. Έχει αναπτύξει το μοντέλο της εσωτερικά μόνη της και διαθέτει τμήμα έρευνας και ανάπτυξης με 30 στελέχη για την ώρα και στόχευση να τα αυξήσει σε 100.
Επίσης έχει ανταπόκριση και παρουσία σε 5 πόλεις σε όλο τον κόσμο Αθήνα, Λονδίνο, Μόντρεαλ, Βανκούβερ και Νέα Υόρκη, με κόμβο την Αθήνα για όλες της χώρες στην περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρική».