Μύλος έχει γίνει η υπόθεση του Διεθνούς Αερολιμένος Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος, καθώς έχουν περάσει τόσες εβδομάδες και ακόμη ΔΕΝ έχει κλείσει το θέμα της παράτασης της σύμβασης παραχώρησης.

Θυμόσαστε την περιβόητη υπόθεση -που πρώτο αποκάλυψε το “Β” μέσα στο κατακαλόκαιρο- με το αρχικά χαμηλό τίμημα, που απέρριψε η DG Comp νουθετώντας την Αθήνα να ανεβάσει τον πήχη, όπως και έγινε. Λίγο ως πολύ γνωστά αυτά, είναι παρελθόν.
Ωστόσο από την στιγμή, που οι ιδιώτες μέτοχοι-επενδυτές αποδέχθηκαν τους νέους όρους και προχώρησαν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και περίμεναν πως το Δημόσιο θα τηρούσε από την πλευρά τους, τις δικές του δεσμεύσεις, προκειμένου να πάρει τον δρόμο για τη Βουλή η αναθεωρημένη σύμβαση, να υπογραφεί και να υπάρξει το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής μέσα στο 2018 το θέμα παραμένει ανοιχτό. Οχι με υπαιτιότητα των ιδιωτών- μετόχων επενδυτών, που λόγω της αβελτηρίας του Δημοσίου πληρώνει πανάκριβα για κάθε μέρα καθυστέρησης, ούτε με υπαιτιότητα του ΤΑΙΠΕΔ– που υπολόγιζε να εγγράψει το τίμημα στην κατάσταση του 2018- αλλά επειδή το Δημόσιο ΔΕΝ έχει προχωρήσει στις δέουσες ενέργειες. 
Στην πράξη, άλλος καθυστερεί– το Δημόσιο- άλλος πληρώνει το πρόστιμο- ο επενδυτής.
Και μετά ρωτάμε στα αλήθεια, αν θέλουμε τις επενδύσεις ή όχι. Τέτοιο χάλι…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ