Η Allianz εξακολουθεί να είναι η πιο πολύτιμη ασφαλιστική μάρκα στον κόσμο, σύμφωνα με
την κατάταξη Best Global Brands του 2021, που δημοσιεύτηκε από την κορυφαία
συμβουλευτική εταιρεία Interbrand, χθες.
Μέσα στις κορυφαίες 100 παγκόσμιες μάρκες, η Allianz ανέβηκε πέντε θέσεις από το 2020 στο #34. Η αξία της μάρκας της Allianz αυξήθηκε κατά 2,2 δις δολάρια ΗΠΑ σε ένα χρόνο φθάνοντας στα 15,2 δις δολάρια ΗΠΑ, αύξηση 17 τοις εκατό. Αυτή η αύξηση είναι η μεγαλύτερη από τότε που η Allianz μπήκε στην κατάταξη των 100 καλύτερων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων το 2007 με αξία μάρκας 4,0 δις δολάρια ΗΠΑ.
Σύμφωνα με την Interbrand, η άνοδος της Allianz στην κατάταξη οφείλεται στις ισχυρές
λειτουργικές επιδόσεις και τις προοπτικές της, τα αυξημένα έσοδα και τη δύναμη της μάρκας.
Επιπλέον, τον τελευταίο χρόνο αυξήθηκε η επιρροή της μάρκας Allianz στις αποφάσεις
αγοράς των καταναλωτών.
«Συγχαρητήρια σε όλους! Η μάρκα Allianz επιδεικνύει ισχυρή ανθεκτικότητα και απόδοση
αξίας για τους ανθρώπους, τις εταιρείες και την ευρύτερη αγορά. Δουλέψαμε σκληρά για να
εφαρμόσουμε τις κατευθυντήριες αρχές μας «Shape, Care, Deliver» στο brand και την
εμπειρία του πελάτη», δήλωσε ο Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer του Ομίλου Allianz.
Για να αξιοποιήσει περαιτέρω τη δύναμη της μάρκας της, η Allianz έχει ενισχύσει την
παγκόσμια συνοχή, ελκυστικότητα και μοναδικότητά της.
Η προσέγγιση εφαρμόστηκε για να ενοποιήσει την παρουσία της μάρκας Allianz σε ένα λογότυπο, ένα μήνυμα και μια καμπάνια.
Επιπλέον, η Allianz έχει βελτιώσει τις εμπειρίες των πελατών παγκοσμίως, ακούγοντας προσεκτικά την ανατροφοδότησή τους μέσω πολυάριθμων εργαλείων και καλύπτοντας τις ανεκπλήρωτες ανάγκες τους.
Η οκταετής παγκόσμια συνεργασία της Allianz με το Ολυμπιακό και το Παραολυμπιακό
Κίνημα συνέβαλε επίσης στην υπογράμμιση του ρόλου της Allianz ως παγκόσμιου
ασφαλιστή που υποστηρίζει το αθλητικό οικοσύστημα. Από την έναρξη της συνεργασίας τον
Ιανουάριο του 2021, η συμπάθεια για το brand Allianz αυξήθηκε σημαντικά μεταξύ των
ανθρώπων που γνωρίζουν τη συνεργασία.
«Είμαι πολύ περήφανος για το εκπληκτικό αποτέλεσμα της χρονιάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ
στους εργαζόμενους της Allianz, τους διαμεσολαβητές και τους συνεργάτες μας. Ζουν
πραγματικά τον σκοπό μας – «We secure your future» – και εργάζονται ακούραστα για να
βελτιώσουν τα ταξίδια των πελατών της Allianz και να βρουν απλές λύσεις για να δώσουν
στους πελάτες μας περισσότερη σιγουριά στην καθημερινή τους ζωή και στο μέλλον τους»,
δήλωσε ο Dr.Christian Deuringer, Επικεφαλής Global Brand & Marketing στο Allianz SE.
Η Interbrand πρωτοστάτησε στην έννοια της αποτίμησης της μάρκας το 1988. Ήταν η πρώτη εταιρεία που πιστοποίησε τη μεθοδολογία της ως ISO 10668 (προδιαγραφές για τη
χρηματική αποτίμηση μίας μάρκας) και έπαιξε βασικό ρόλο στην ανάπτυξη του ίδιου του
προτύπου.
Από το 2000, η κατάταξη και η έκθεση Best Global Brands δημοσιεύεται κάθε
χρόνο και είναι μία από τις πιο αναγνωρισμένες βαθμολογίες στη διαχείριση των brands.