Αποστολή στο  Dubai

Το νέο θερινό πρόγραμμα πτήσεων της Aegean προβλέπει τη διακίνηση 13,4 εκατ. επιβατών δηλαδή +6% περισσότερων σε σχέση με πέρυσι.

Ήδη ο Απρίλιος και ο Μάιος καταγράφουν ρυθμούς αύξησης 12% έως 14% δείχνοντας πως η εποχικότητα αποτελεί μια ιστορία του παρελθόντος για την AEGEAN.

Ο υπ’ αριθμον 1 προορισμός για τους Έλληνες που ταξίδεψαν αεροπορικώς το Πάσχα, ηταν το ….εξωτικό …Μαρόκο.

Οι πτήσεις για Μαρόκο κατέγραψαν 100%(!) πληρότητα και πολύ αυξημένη ζήτηση για όσους εκμεταλλεύτηκαν τις αργίες των ημερών και επέλεξαν να πάνε στο εξωτερικό.

  • Γενικά, όπως ανέφερε η διοίκηση και τα στελέχη της Aegean, η περίοδος του Πάσχα ήταν εξαιρετική με τους Έλληνες να εξορμούν σε προορισμούς στο εξωτερικό, ενώ όλα δείχνουν πως το 2024 θα πάει ακόμη καλύτερα…

Στο δίκτυο εξωτερικού έχουν ενταχθεί νέοι μη ευρωπαϊκοί προορισμοί όπως π.χ. το Ντουμπάι, Σαράγεβο, Παλέρμο, Βίλνιους κ.α., ενώ αναβαθμίζονται προορισμοί όπως η Κύπρος, η Τουρκία, οι πιο παραδοσιακές αγορές της Ιταλίας, η περιοχή της Ιβηρικής, Ισπανία και Πορτογαλία .

Από το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης εξυπηρετούνται πλέον 20 προορισμοί.

  • Τα σχέδια της Aegean προβλέπουν  επέκταση σε νέους προορισμούς εκτός Ε.Ε. από το 2026 και μετά, σε συνέχεια και της συμφωνίας για 4 νέα αεροσκάφη μεγαλύτερης εμβέλειας, για επέκταση σε πιο μακρινές αγορές, με στόχο χώρες του Κόλπου, της Κεντρικής Αφρικής αλλά και της Ασίας.

  • «Προχωρούμε συνεχώς με λελογισμένα βήματα και η συγκεκριμένη κίνηση έγινε διαπιστώνοντας ότι υπάρχουν πλέον αγορές, πέραν των παραδοσιακών ευρωπαϊκών, με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια.
  • Αυτές οι αγορές είναι πολύ σημαντικές για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού και πέραν της επένδυσης που επιχειρείται από εμάς, επενδύει και η ίδια η χώρα για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.
  • Για την AEGEAN, η προσθήκη των νέων αεροσκαφών θα δώσει τη δυνατότητα για έναν άλλο τύπου προϊόντος στις αγορές αυτές, το οποίο ζητούν και χρειάζονται, με αεροσκάφη μικρότερης χωρητικότητας αλλά μεγαλύτερης άνεσης, δορυφορικό ίντερνετ, πρόσθετες προτάσεις ψυχαγωγίας κ.α.».

Το 2024 θα είναι «μία καλή χρονιά», σε συνέχεια και των ιστορικών υψηλών που κατέγραψε η εταιρεία το 2023,

  • «καμία χρονιά δεν είναι ίδια με την επόμενη και είναι χαρακτηριστικό των τελευταίων ετών η έλλειψη προβλεψιμότητας».

Με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία της χειμερινής περιόδου,

  • «είμαστε για τη συνέχεια αισιόδοξοι -συγκρατημένα όπως πάντα- δεδομένου ότι συνεχίζει να υπάρχει αυξημένη ζήτηση»

Η κα Πέπη Σταμάτη, αναπληρώτρια εμπορική διευθύντρια Τιμολογιακής Πολιτικής και Δικτύου της AEGEAN υπογράμμισε ότι σε σχέση με τις τάσεις του ταξιδιωτικού κοινού ότι αυτές επιστρέφουν στο 2019, με κρατήσεις που γίνονται πολύ νωρίτερα αλλά παράλληλα με κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, ακόμη και 15 ημέρες πρίν.

Στο πλαίσιο του χειμερινού της προγράμματος, η εταιρεία προχώρησε σε αύξηση των συχνοτήτων και των διαθέσιμων θέσεων κατά 6% στα δύο άκρα της σεζόν, το Νοέμβριο και το Μάρτιο, επιτυγχάνοντας ενδεικτικά πληρότητα στο 80%- 81% στο δίκτυο εσωτερικού.

  • «Η στρατηγική το χειμώνα στηρίχτηκε στην προσπάθεια για μείωση της εποχικότητας, αλλά και την «επένδυση» στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης πετώντας και σε καλοκαιρινά δρομολόγια με ικανοποιητικές πληρότητες 70%- 75%, ενώ υπήρξαν και επιπλέον δρομολόγια και από το αεροδρόμιο του Ηρακλείου.
  • Μέσα στην άνοιξη, τον Απρίλιο διαπιστώσαμε επίσης ότι μία αύξηση της τάξεως του 12% των διαθέσιμων θέσεων εξωτερικού καλύφθηκε με 80% πληρότητα, ένα ακόμη δείγμα της θετικής ζήτησης.
  • Στο δίκτυο εσωτερικού είχαμε αύξηση 5% των διαθέσιμων θέσεων καταγράφοντας πληρότητα επίσης κοντά στο 80% γεγονός που δείχνει και την πρόθεση των Ελλήνων για περισσότερα ταξίδια.
  • Το πρώτο 15θήμερο του Μαίου είναι επίσης αρκετά καλό- οι Ελληνες ξεκάθαρα αποφάσισαν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό μέσα στο Πάσχα και συνεχίζουν να θέλουν να ταξιδεύουν».

 

Στο πλαίσια της ανάπτυξης της εταιρείας εντάσσεται και η δημιουργία του πρώτου σύγχρονου Κέντρου Προσομοιωτών Πτήσεων και Εκπαίδευσης Πληρωμάτων στην Ελλάδα για το οποίο η εταιρεία είναι έτοιμη να προχωρήσει στην πλήρη του λειτουργία, παρέχοντας και υπηρεσίες σε τρίτους, ενώ μέσα στον επόμενο μήνα θα γίνει και η μεταφορά της τεχνικής βάσης, η οποία έχει ξεκινήσει σταδιακά.

Ο κ. Γερογιάννης έκανε ιδιαίτερη αναφορά και στους 3.500 ανθρώπους του ομίλου στη μέχρι σήμερα πορεία της εταιρείας, από το 1999

  • «με πολλούς ανθρώπους, καλής ποιότητας, μαζεμένους που ιδιοποιήθηκαν έναν κοινό στόχο, κάτι που συμβαίνει πολύ σπάνια. Εχουμε ένα ισχυρό μέταλλο, το μέταλλο των ανθρώπων μας με το οποίο καταφέραμε να ξεπεράσουμε κρίσεις στηριζόμενοι σε αξίες όπως η ενσυναίσθηση, η συνεργασία, η ομαδικότητα, η προσαρμοστικότητα, η πίστη στον κοινό στόχο και το όραμα που ξεκίνησε πρίν από 25 χρόνια ο Θεόδωρος Βασιλάκης, επιμένοντας και φέρνοντας κι άλλους ανθρώπους να στηρίξουν το όλο εγχείρημα. Δε θα έφτανε η AEGEAN εδώ που έφτασε αν δεν υπήρχε, επιπλέον, η χάραξη συγκεκριμένων στρατηγικών επιλογών από τον Ευτύχη Βασιλάκη αλλά και οι ίδιοι οι άνθρωποί της. Είμαστε ανταγωνιστικοί, σεβόμαστε τον ανταγωνισμό, δεν τον φοβόμαστε γιατί έχουμε την κουλτούρα των ανθρώπων μας πάνω από όλα και γι΄αυτό καταφέραμε να φτάσουμε έως εδώ σήμερα, παρά τις Κασσάνδρες, ενώ και για την επόμενη μέρα, έχουμε εξαιρετικής ποιότητας ανθρώπους και στελέχη με τα οποία νιώθουμε εξαιρετικά σίγουροι ότι θα συνεχίσουν τις αξίες αυτές».