Ένα ακόμα συμβόλαιο για την κατασκευή ενός νέου kamsarmax σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας υπέγραψε η Safe Bulkers συμφερόντων του Π. Χατζηιωάννου. Η παραγγελία ανεβάζει τη λίστα των newbuilds διπλού καυσίμου που θα παραλάβε η ναυτιλιακή μέχρι το 2027 σε 8.
Το πλοίο των 82,000 dwt, σχεδιάστηκε προκειμένου να αναποκριθεί στη Φάση 3 των απαιτήσεων του Energy Efficiency Design Index αλλά και για να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του NOx-Tier III.
Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers, δήλωσε:
«Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσής μας, πρόσφατα συμφωνήσαμε να πουλήσουμε δύο από τα πλοία μας. Αυτή η νέα κατασκευή με σχετικά γρήγορη παράδοση είναι συνεπής με τη στρατηγική μας για το ESG και αντανακλά τη φιλοδοξία μας να είμαστε στην πρώτη γραμμή των περιβαλλοντικών εξελίξεων.»
Η Safe Bulkers που είναι εισηγμένο στη Νέα Υόρκη διαθέτει στόλο 46 πλοίων, αποτελούμενο από 11 panamaxes, εννέα kamsarmaxes, 18 post-panamaxes και οκτώ ακόμη πλοία.