H βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις εξαμήνου 2020, με τον κύκλο εργασιών να διαμορφώνεται στα €65,92 εκ. έναντι €57,40 εκ. το 2019, αυξημένος δηλαδή +14,8%.
Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:
-Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €22,76 εκ. έναντι €22,40 εκ. το εξάμηνο 2019.
-Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €13,80 εκ. έναντι €12,23 εκ. το εξάμηνο 2019.
-Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €11,94 εκ., έναντι €10,50 εκ. το εξάμηνο 2019.
-Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €9,08 εκ., έναντι €7,64 εκ. το εξάμηνο 2019.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2020 ανήλθαν σε €12,18 εκ. από €12,82 εκ. Παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχτηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση βελτιώθηκε στη συνέχεια, με αποτέλεσμα η πτώση των πωλήσεων να περιοριστεί στο -5%. H μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,1% (στοιχεία NIELSEN Ιούνιος 2020).
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση +16,3%, αγγίζοντας τα €25,4 εκ. Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς στο εξάμηνο κατά 5,2%, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον, σε 16,6%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία IRI σε όγκο, Ιούνιος 2020].
Σε σχέση με τις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν την έντονη ανάπτυξη (αύξηση +29,7%). Η συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα €24,9 εκ, αποτελώντας το 50% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.
Τέλος, στο εξάμηνο του 2020 οι επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό και κτίρια άγγιξαν τα €5,7 εκ.