Γράφει η «ξενοδόχος»

  • «Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά ελπίζουμε ότι θα είναι ανοδικός, έστω κι αν οι συνθήκες παραμένουν ευμετάβλητες και αβέβαιες». 

Αυτό ανέφερε χθές από το βήμα της γενικής συνέλευσης η διοίκηση της Aegean, η οποία πλέον, μετά και την αύξηση κεφαλαίου των 60 εκατ. ευρώ μαζί με τα 120 εκατ. ευρώ επιπλέον ως κρατική ενίσχυση διαθέτει ρευστότητα στα 600 εκατ. ευρώ, ενώ έχει περάσει από τον Απρίλιο σε θετικές  ταμειακές ροές. Δεδομένης πάντως της περιορισμένης δραστηριότητας, το β’ τρίμηνο του έτους παραμένει ζημιογόνο.

πρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης

Ο πρόεδρος της Aegean κ. Ευτύχης Βασιλάκης αναφέρθηκε χθές και στο κομμάτι της απασχόλησης, για τον όμιλο.

  • «Το 93% του προσωπικού με σχέση αορίστου χρόνου έχει παραμείνει μαζί μας, νούμερο που θεωρούμε σημαντικό αν ληφθεί υπόψη η πτώση του τζίρου κατά 80%. Επιπλέον και το 75% του εποχιακού προσωπικού έχει επανέλθει και σήμερα η Γερο απασχολεί κοντά στα 2.700 εργαζομένους».Σε σχέση με τη δραστηριότητα της εταιρείας αυτή την περίοδο, οι πωλήσεις εισιτηρίων για Ιουνιο- Ιούλιο κινούνται περίπου στο 70%- 75% αλλά αυτό αφορά ουσιαστικά πωλήσεις και προπωλήσεις της εταιρείας και για τους επόμενους μήνες.
    • «Αρα δείχνουν μεν να ανταποκρίνονται προς το 75%- 80% που είχαμε θέσει ως στόχο, ωστόσο πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν είχαμε αποθεματικό προπωλημένων εισιτηρίων από τους πρώτους μήνες του χρόνου, περίοδος κατά την οποία πουλάμε και για το καλοκαίρι, άρα, όπως και οι ανταγωνιστές μας, εκτιμάμε ότι οι πληρότητές μας θα είναι, τουλάχιστον για τον Ιούλιο, χαμηλότερες από τις κανονικές για την εποχή».
  • Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Δημήτρη Γερογιάννη,  το καλοκαίρι ο όμιλος προγραμματίζει να δραστηριοποιηθεί με ένα 75% έως 80% του πτητικού  έργου σε σχέση με το 2019.
  • «Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με τις ίδιες τάσεις, όπως αυτές είχαν διαμορφωθεί λόγω των περιορισμών από το φθινόπωρο του 2020 και οι πτήσεις μας το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν 60% λιγότερες σε σχέση με το 2019, η επιβατική κίνηση κατά 82% χαμηλότερη και ο τζίρος σημείωσε μείωση 70%, με ζημιογόνο αποτέλεσμα, όμως σε μικρότερο βαθμό έναντι του 2020, ήτοι περίπου κατά 50% χαμηλότερες ζημιές.
  • Το β’ τρίμηνο, από το Μάιο και μετά, υπήρξε κάπως υψηλότερο επίπεδο δραστηριοποίησης του στόλου μας, αλλά και πάλι με πολύ χαμηλά νούμερα, με μείωση των πτήσεων κατά 50% σε σχέση με το 2019 και της επιβατικής κίνησης κατά 70%».

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ανέφερε ακόμη ότι παρά τις μεγάλες δυσκολίες για την ίδια την εταιρεία και συνολικά τον κλάδο των αερομεταφορών, η Aegean στηρίχθηκε στα δικά της αποθέματα και τις δικές της δυνάμεις έως τον Ιούνιο του 2021, χωρίς ποτέ η ρευστότητα της εταιρείας να πέσει κάτω από τα 400 εκατ. ευρώ, «μέχρι που φτάσαμε στην αύξηση κεφαλαίου των 60 εκατ. ευρώ και της κρατικής ενίσχυσης των 120 εκατ. ευρώ ένα χρόνο μετά από την περίοδο που είχαν ήδη ενισχυθεί άλλες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη. Διατηρήσαμε την παραγγελία για την παραλαβή των 46 αεροσκαφών από την Airbus και ο αριθμός των παραλαβών θα αρχίσει να αυξάνεται από το 2022, γνωρίζοντας την αξία του για την επόμενη μέρα».

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here