Καθημερινά όλοι αναζητούμε τρόπους ώστε να γίνονται πιο συμφέρουσες οι αγορές μας αλλά και τα καθημερινά μας έξοδα όπως η επίσκεψη στο βενζινάδικο ή supermarket ή κάποιες πάγιες εντολές όπως η πληρωμή του λογαριασμού του κινητού μας.
Πρόσφατες διεθνείς έρευνες καταδεικνύουν ότι η σύνδεση των προϊόντων με τον τρόπο ζωής και η προσωποποίηση των εμπειριών είναι καθοριστικά στοιχεία για τη δημιουργία σχέσεων με τους σύγχρονους καταναλωτές.
Έτσι δημιουργήθηκε το Πρόγραμμα Συνολικής Επιβράβευσης go4more από την Εθνική Τράπεζα, το πρώτο αυτού του είδους από ελληνική τράπεζα, το οποίο ουσιαστικά μας επιβραβεύει με επιπλέον πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούμε την κάρτα για να πραγματοποιούμε συναλλαγές, στις καταθέσεις, στα δάνεια, καθώς επίσης στα επενδυτικά, αποταμιευτικά και τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα της τράπεζας.
Βασικός στόχος του Προγράμματος Συνολικής Επιβράβευσης go4more είναι να γίνει η χρήση του καθημερινή συνήθεια, προτάσσοντας την εμπειρία του πελάτη έναντι της απλής συναλλαγής. Συνεπώς, όσο περισσότερο κάνουμε χρήση των προνομίων του go4more τόσο περισσότερο κερδίζουμε.
Αξίζει να αναφερθεί ότι οι συνεργασίες του go4more εμπλουτίζονται διαρκώς για να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες της καθημερινότητας από supermarket μέχρι pet shop, καταστήματα παιχνιδιών ή ηλεκτρικών ειδών και σημεία πώλησης προϊόντων τεχνολογίας.
Με το κινητό να αποτελεί πλέον έναν συνδυασμό προσωπικού βοηθού, οδηγού ενημέρωσης προγραμματισμού και ψυχαγωγίας, χρειαζόμαστε ένα εργαλείο για να ξέρουμε πότε και πόσο κερδίζουμε από τις συναλλαγές μας.
Πρόσφατα η Εθνική Τράπεζα προχώρησε σε ανασχεδιασμό της εφαρμογής go4more για κινητά, η οποία ήδη χρησιμοποιείται από 300.000 χρήστες! Εκτός από την αναζήτηση προσφορών που ανταποκρίνονται στην ανάγκη των σημερινών καταναλωτών για value for money αγορές, η εφαρμογή ενημερώνει για τους πόντους που συλλέγουμε από όλες τις τραπεζικές μας συναλλαγές.
Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή από το GooglePlay, αν έχετε κινητό με λειτουργικό Android ή από το AppStore αν έχειτε λειτουργικό IOS και go4more!