Σε τρεις  νέες επενδύσεις προχωρά το Uni.Fund στοχεύοντας στους τομείς του Πολιτισμού, του Τουρισμού και της Βιοκινητικής. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τις εταιρείες Clio Muse, m-hospitality και Κ-INVENT.

Uni.Fund

Το Uni.Fund ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2018 με προσανατολισμό στην καινοτομία (Innovation Window) και τη μεταφορά τεχνολογίας (Techonogy Transfer). Σκοπός του είναι η αξιολόγηση και χρηματοδότηση επιχειρήσεων σε pre-seed και seed στάδια που δραστηριοποιούνται στον χώρο της πληροφορικής, του ηλεκτρονικού επιχειρείν και στον ευρύτερο τεχνολογικό τομέα, καθώς και η ανάδειξη του δυναμικού προς επιχειρηματική αξιοποίηση που υπάρχει στα ελληνικά Πανεπιστήμια και τα Ερευνητικά Κέντρα.

Clio Muse

Η Clio Muse, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ιδρύθηκε το 2014 και δραστηριοποιείται στη δημιουργία και πώληση πολιτιστικών ψηφιακών ακουστικών ξεναγήσεων για αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, πολιτιστικές εκδηλώσεις, περιηγήσεις στην πόλη κ.ά. Το συγγραφικό εργαλείο Clio Muse CREATE, δίνει τη δυνατότητα σε επαγγελματίες ξεναγούς, ιστορικούς και εκπροσώπους μουσείων να δημιουργήσουν τη δική τους πρωτότυπη ψηφιακή ακουστική ξενάγηση και να τη διαθέσουν στην παγκόσμια τουριστική αγορά μέσω της εφαρμογής Clio Muse App (iOS and Android) και της ιστοσελίδας cliomusetours.com.

Έως σήμερα η εταιρεία έχει αναπτύξει περισσότερες από 130 ξεναγήσεις (διαθέσιμες σε επτά γλώσσες) σε σημεία ενδιαφέροντος σε πέντε χώρες και έχει στρατηγικές συνεργασίες για τη διανομή τους με παγκοσμίως γνωστά online ταξιδιωτικά γραφεία, online αγορές ξεναγήσεων, μουσεία, πολιτιστικούς φορείς και επιχειρήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος. Σήμερα απασχολεί 10 νέους ανθρώπους από διάφορα επιστημονικά πεδία που καλύπτουν αντίστοιχα τις ανάγκες της σε ανάπτυξη, βελτίωση και συντήρηση της τεχνολογίας,  επιμέλειας περιεχομένου, πωλήσεων, μάρκετινγκ, γραφιστικών και υποστήριξης πελατών.
Τον προηγούμενο μήνα η εταιρεία κέρδισε το 2ο βραβείο πανευρωπαϊκά στην πρωτοβουλία Booking Cares Lab από την Booking.com σε διαγωνισμό καινοτομίας που διεξήχθη στο Άμστερνταμ για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη μεγάλων αστικών κέντρων. Η ομάδα της Clio Muse ήταν από τις πρώτες ομάδες που διακρίθηκαν στον Πανεπιστημιακό διαγωνισμό  Ennovation, και έχουν φιλοξενηθεί και λάβει υποστήριξη από το Orange Grove και το ACEin του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Όπως σημειώνεται, η χρηματοδότηση του Uni.Fund θα αξιοποιηθεί για την αύξηση και τη διεύρυνση των καναλιών διανομής και πώλησης των υπηρεσιών της. “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεργαστούμε με το Uni.fund. Η ομάδα του έχει τις ίδιες ανησυχίες με εμάς και μοιράζεται τις αξίες και το όραμά μας. Το γεγονός ότι συνδυάζει άρτια ακαδημαϊκό και επιχειρηματικό υπόβαθρο, αποτελεί μυστικό επιτυχίας και συμπληρώνει στη δική μας ομάδα πολύτιμη γνώση”, αναφέρει ο Γιάννης Νικολόπουλος, Co-Founder & CTO της Clio Muse.

m-hospitality

m-hospitality αποτελεί μια βραβευμένη και ειδικά σχεδιασμένη για ξενοδοχεία πλατφόρμα Guest Engagement, η οποία αξιοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία των επισκεπτών, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή τους, μεγιστοποιώντας ταυτόχρονα τα έσοδα για τους ξενοδόχους. Έξυπνοι αλγόριθμοι προσδιορίζουν το προφίλ του επισκέπτη και τις επιθυμίες του και αυτοματοποιούν εσωτερικές διαδικασίες στο ξενοδοχείο, προκειμένου να προσφερθούν εξατομικευμένες υπηρεσίες και κατάλληλα προϊόντα, την κατάλληλη στιγμή και στους κατάλληλους επισκέπτες μέσω πολλαπλών καναλιών.

H m-hospitality στην παρούσα φάση εστιάζει στη διαρκώς αυξανόμενη αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων (4 και 5 αστέρων) και των boutique ξενοδοχείων και η πλατφόρμα της έχει ήδη εγκατασταθεί σε πάνω από 100 επώνυμα ξενοδοχεία σε Ελλάδα, Γαλλία, Ελβετία, Ιταλία, Κύπρο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Μαλδίβες.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η επένδυση του Uni.Fund θα αξιοποιηθεί για την εδραίωση της m-hospitality στην Ελλάδα, την εξάπλωσή της σε νέες αγορές στο εξωτερικό, καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξη της πλατφόρμας. Οι συνιδρυτές της m-hospitality, Τριαντάφυλλος Σαραφίδης και Σταύρος Χαμπάκης σε κοινή τους δήλωση εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για τη νέα δυναμική που αποκτά η m-hospitality, η οποία θα της επιτρέψει να ενισχύσει την παρουσία της στο εξωτερικό και να προσφέρει νέες καινοτόμες υπηρεσίες στους πελάτες της.

Κ-ΙΝVENT

Βασισμένη σε μακροχρόνια έρευνα στη βιοκινητική από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), η ομάδα της Κ-ΙΝVENT δημιούργησε το K-FORCE, ένα ολοκληρωμένο σύστημα διασυνδεδεμένων συσκευών για τη μέτρηση και παρακολούθηση της δύναμης, της κίνησης και της ισορροπίας αθλητών και ασθενών, μέσω τεχνολογιών Internet-of-Things (IoT) και μοντέρνων μεθόδων αποκατάστασης.

Αξιοποιώντας στρατηγικές συνεργασίες με εθνικές ομοσπονδίες, κλινικές αποκατάστασης και ελληνικά ερευνητικά κέντρα για το market validation των προϊόντων της, η K-INVENT κατάφερε να δημιουργήσει μία αποτελεσματική λύση τόσο για τους ασθενείς όσο και για τους επαγγελματίες του χώρου. Αυτό αποδεικνύει η υιοθέτησή της μέσα σε ένα χρόνο από περισσότερους από 500 φυσικοθεραπευτές και προπονητές σε επτά χώρες, μεταξύ των οποίων ομάδες της γαλλικής Α’ εθνικής κατηγορίας ποδοσφαίρου, Rugby και χάντμπολ.

Η K-INVENT ιδρύθηκε το 2017 στη Γαλλία και την ομάδα της αποτελούν τέσσερις Έλληνες επιστήμονες και ένας Γάλλος με εμπειρία στη μηχανολογία, τη βιοκινητική, την ηλεκτρονική και τον προγραμματισμό. Στη Γαλλία λειτουργεί το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας, ενώ τα τμήματα σχεδιασμού και παραγωγής βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη, όπου η ομάδα υποστηρίχθηκε από το OK!Thess.

Η επένδυση του UniFund θα επιτρέψει την επιτάχυνση της δημιουργίας του δικτύου πωλήσεων και την εδραίωση της K-INVENT στον χώρο της αποκατάστασης, τη βιομηχανοποίηση της παραγωγής, και τη δημιουργία επιπλέον επαγγελματικών web υπηρεσιών μέσω του K-FORCE. “Θεωρούμε ότι το UniFund μέσω των ευκαιριών δικτύωσης που προσφέρει θα συμβάλει σημαντικά στις μελλοντικές μας συνεργασίες με τον τομέα των ασφαλίσεων υγείας και του πρωταθλητισμού”, συμπληρώνει ο Θανάσης Κόλλιας, ιδρυτής και CEO της K-INVENT.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ