Ο όμιλος Σκλαβενίτη έκλεισε το 2022 καταγράφοντας διψήφιο ρυθμό αύξησης εσόδων στα 4,4 δισ Ευρώ. Ο πρώτος σε μέγεθος όμιλος στο οργανωμένο λιανεμπόριο, πέτυχε επίδοση, σημαντικά υψηλότερη από τον μέσο όρο της αγοράς.
Πρωτιά καταγράφεται και σε επίπεδο πιστότητας καταναλωτών καθώς, σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε η Braincandy, τον Δεκέμβριο του 2022, η Σκλαβενίτης με ποσοστό 41,2% αναδεικνύεται η top of mind αλυσίδα στους εγχώριους καταναλωτές.
Η διοίκηση του Ομίλου Σκλαβενίτη έχει θέσει σε προτεραιότητα της στρατηγικής του την επίτευξη οργανικής ανάπτυξης.
Οι περσινές επιδόσεις, εξάλλου, επιβεβαιώνουν αυτήν την προτεραιοποίηση, καθώς οι δύο εξαγορές που συντελέστηκαν εντός του 2022 και αφορούν τις αλυσίδες SEP Παπαδόπουλος και Γέγος δεν έχουν «περάσει» στα συνολικά μεγέθη της χρήσης.