Για την καινοτομία σε επίπεδο ελληνικών τραπεζών με θέμα: All for Customer Centricity μίλησε ο κ. Κωνσταντίνος Τσιπτσής, Διευθυντής Αdvanced Analytics & Campaign Management, Eurobank στο 7th Digital Banking Forum.
Στόχος της Eurobank είναι η πελατοκεντρικότητα με τη σωτή αξιοποίηση της τεχνολογίας και της καινοτομίας.
“Συλλέγουμε διαφορετικό feedback και το μετατρέπουμε σε action. ;Exoυμε δημιουργήσει μία εξαιρετική βάση campaign management. Αξιοποιούμε την τεχνολογία για να ακούμε τη φωνή των πελατών. Με εσωτερικά εργαλεία και τεχνική ανάλυση, ερευνούμε τα στοιχεία που έρχονται από τους πελάτες για την καλύτερη/αποτελεσματικότερη λειτουργία της τράπεζας. Δεν ξεκινούν όλα από το μηδέν, αξιοποιούμε υπάρχουσες τεχνολογίες της τράπεζας”.
Η ανάλυση ξεκινά από την συναλλαγή με τον πελάτη. Στη συνέχεια του αποστέλλεται ερωτηματολόγιο και οι απαντήσεις θα οδηγήσουν σε ενημέρωση και ενδεχομένως νέες δράσεις, βάσει των συστάσεων -προτάσεων του πελάτη.
*Θα ακολουθήσει αναλυτικό δελτίο Τύπου
Δείτε επίσης: Δημήτρης Πλέσσας, Εθνική Τράπεζα: Οι digital συναλλαγές ήρθαν για να μείνουν
Δημήτρης Λιτσικάκης, deVere Group: Πως διαμορφώνεται το τοπίο για τις fintech