της Ελενας Ερμείδου

Ως εξειδικευμένη και μόνη ανεξάρτητη εταιρεία νομικής προστασίας στην Ελλάδα, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα δικά μας ποιοτικά χαρακτηριστικά και τις εταιρικές πρακτικές, θα λέγαμε πως υπήρξε επηρεασμός στα παρακάτω επίπεδα της ασφαλιστικής μας λειτουργίας τονίζει στο IW o Δημήτριος Τσεκούρας, CEO, ARAG Hellas.

Α. Πρώτα-πρώτα στο επίπεδο της εργασιακής μας καθημερινότητας

 Από τα μέσα Μαρτίου, για την προστασία του προσωπικού, των ασφαλισμένων, των συνεργατών και όλων όσοι συναλλάσσονται καθημερινά μαζί μας, καθιερώσαμε το καθεστώς της τηλεργασίας (home office). Το βασικό μας μέλημα ήταν να διατηρηθούν ενεργές στο ακέραιο οι βασικές μας λειτουργίες και κυρίως η εξ αποστάσεως απρόσκοπτη επαφή και εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων σε όλα τα επίπεδα των υπηρεσιών μας, δηλαδή συμβουλευτικά, διαμεσολαβητικά, εξωδικαστικά και δικαστικά, υπό την επιφύλαξη όμως της λειτουργίας των δικαστηρίων.

Με την απευθείας εκτροπή των τηλεφώνων εργασίας σε τηλέφωνα από το σπίτι, ονομαστικά για κάθε θέση εργασίας και ευθύνης, με την καθοδήγηση των ουδέτερων κλήσεων προς το αρμόδιο, κατά περίπτωση, πρόσωπο και με όλα τα στοιχεία επικοινωνίας αναρτημένα εκ των προτέρων στην ιστοσελίδα μας, εξασφαλίσαμε την προσβασιμότητα και διαθεσιμότητά μας πλήρως.

Β. Στις συνήθειες των ασφαλισμένων για τη διά ζώσης επικοινωνία

Είναι γεγονός πως η εταιρεία μας, λόγω του αντικειμένου της, δέχεται καθημερινά στα γραφεία της πολλαπλές επισκέψεις από συνεργάτες, αλλά κυρίως από πελάτες που, εκτός των τακτικών ασφαλιστικών περιπτώσεων που τους απασχολούν, επιδιώκουν να συζητήσουν μαζί μας νομικά θέματα, να πάρουν μια συμβουλή, μια καθοδήγηση για προπαρασκευαστικές ενέργειες, ή για λόγους επείγοντος να τους ετοιμάσουμε μια αναφορά, μια ένσταση, ένα υπόμνημα κ.λπ.

Αντιμετωπίσαμε, λοιπόν, αυτήν την περίοδο την πρόκληση να καθησυχάσουμε τους πελάτες μας και να τους καθοδηγήσουμε έτσι ώστε, αντί της προσωπικής επαφής, να προτιμηθεί η ηλεκτρονική-ψηφιακή, η οποία, ευτυχώς, με τη σημερινή σύγχρονη τεχνολογία, κάνει τα πράγματα εύκολα διαχειρίσιμα.

Γ. Στη δημιουργία νέας ύλης για τη Νομική Προστασία

Πρέπει ιδιαιτέρως να τονιστεί πως στον δικό μας κλάδο ασφάλισης η υγειονομική κρίση δημιούργησε γρήγορα «νέα ύλη». Οι απαγορεύσεις της μετακίνησης και οι συνέπειές τους, η διακοπή των ταξιδιών, το κλείσιμο των δικαστηρίων, τα νέα νομοθετικά μέτρα για τα εργασιακά, όπως το κλείσιμο των επιχειρήσεων, η αναστολή εργασίας, η χορήγηση επιδομάτων, οι άδειες ειδικού σκοπού, αλλά και η αυξημένη διακινδύνευση μεγάλων ομάδων εργασίας, λόγω της πανδημίας, έφεραν στο φως δικαιώματα και υποχρεώσεις που απέκτησαν νομική βάση και ζήτησαν τη δικονομική τους αποτύπωση. Έγινε δηλαδή η Νομική μας Προστασία, ακόμη μία φορά, για τους πελάτες μας αναγκαία και χρήσιμη μπροστά στη νέα πραγματικότητα.

Δ. Τέλος, στο επίπεδο των οικονομικών συνεπειών

 Δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως η υγειονομική κρίση θα αφήσει ανεπηρέαστα τα παραγωγικά αποτελέσματα του κλάδου και κάθε εταιρείας ξεχωριστά. Με άλλα λόγια, πιστεύουμε πως θα πρέπει να αναθεωρηθεί ο στόχος της χρονιάς και το πλάνο ανάπτυξης.

Μια τέτοια άσκηση θα πρέπει να γίνει όχι τόσο λόγω των σημερινών δυσκολιών στην αγορά (δυσκολία στην επικοινωνία, νέα και παλιά συμβόλαια, ακυρώσεις, αναστολή ισχύος, μεταβολή στη διάρκεια ασφάλισης κ.λπ.), αλλά κυρίως λόγω των συνεπειών της οικονομικής κρίσης, που σίγουρα θα διαδεχθεί την υγειονομική. Αυτό νομίζω πως είναι και το πιο δύσκολο σημείο της εξίσωσης. Ρόλος-«κλειδί» για την ανάπτυξη του κλάδου η εκπαίδευση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here