του Κωνσταντίνου Χρήστου, Sales Director (Public Sector), Huawei Enterprise Business Group
Η Ηuawei επενδύει διαχρονικά σε καινοτόμες τεχνολογίες και λύσεις, με στόχο να ενσωματώσει βασικά επιχειρηματικά σενάρια με τεχνολογίες ICT, προκειμένου να επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.
Πάγια θέση της εταιρείας είναι ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα πρέπει να επικεντρώνεται στην πραγματική επιχειρηματική δράση και σενάρια, τα οποία μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για να προσθέσουν αξία στους πελάτες μέσω της συνεχούς βελτίωσής τους.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Huawei έχει κατασκευάσει 13 Open Labs σε όλο τον κόσμο, για να υποστηρίξει καινοτόμες λύσεις. Μέχρι σήμερα, έχει υλοποιήσει με επιτυχία περισσότερες από 60 λύσεις σε τομείς που κυμαίνονται από το έξυπνο λιανικό εμπόριο έως τον έξυπνο κατασκευαστικό κλάδο.
Η Huawei, με καινοτομίες σε τομείς όπως τα έξυπνα campus, τα σύνθετα και υψηλών αποδόσεων data centers, το smart cloud και την πράσινη ενέργεια, θέτει τα θεμέλια για ένα έξυπνο μέλλον.
Γεγονός είναι πως τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες σήμερα μπορούν να υποστηρίξουν αυτόν τον μετασχηματισμό εύκολα και γρήγορα.
Στην Ελλάδα, εταιρείες τεχνολογίας με λύσεις συνδεσιμότητας, AI, computing και cloud, μπορούν να συμβάλουν σε μια τέτοια αλλαγή. Οι λύσεις της Ηuawei, όπως το Enterprise Networking (IP Networks, WLAN, Switches, Routers), το Intelligent Collaboration (Huawei IdeaHub, video conferencing platforms και endpoints), καθώς και οι λύσεις campus (AirEngine Wi-Fi 6), μπορούν εύκολα να αναπτυχθούν και να υποστηρίξουν ποικίλα σενάρια, επιτρέποντας την ισχυρή συνδεσιμότητα για την υποστήριξη απομακρυσμένης εργασίας, συνεργασίας του εργατικού δυναμικού, πρόσβασης και διαμοίρασης δεδομένων, καθώς και την καινοτομία υπηρεσιών.
Νέες προκλήσεις και αβεβαιότητα θα προκύψουν στη μετα-πανδημική εποχή. Θα πρέπει να ακολουθηθούν κάποιες βασικές αρχές κατά τη διάρκεια του ψηφιακού μετασχηματισμού. Καταρχάς, θα πρέπει να ενισχυθεί η πελατοκεντρική προσέγγιση. Δεύτερον, θα πρέπει να αξιοποιηθεί η σύγκλιση των τεχνολογιών και των σεναρίων, καθώς και το cloud. Τρίτον, οι οργανισμοί θα πρέπει να επικεντρωθούν στις απαιτήσεις των πελατών τους και να δημιουργήσουν ένα ευέλικτο και κοινό ψηφιακό οικοσύστημα, που θα επιτρέπει τη διερεύνηση σεναρίων και την ανάπτυξη ικανοτήτων ως μοντέλο συνεργασίας για τη δημιουργία νέας αξίας.
………………………..
αναδημοσίευση
περιοδικό ΧΡΗΜΑ, τευχ. Μαρ-Απρ 2021