Το τραπεζικό κατάστημα του μέλλοντος αναπτύσσει στο δίκτυό της η Τράπεζα Πειραιώς, επιδιώκοντας τη βέλτιστη εξυπηρέτηση για τους πελάτες, σε ένα περιβάλλον που αξιοποιεί πλήρως τις ψηφιακές δυνατότητες.

Το νέο μοντέλο καταστήματος απαντά στην απαίτηση για γρήγορη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση από τα καταστήματα όσον αφορά τα προϊόντα και υπηρεσίες, με δυνατότητα πραγματοποίησης, παράλληλα, όλων των συναλλαγών, αν και σήμερα οι πελάτες της Τράπεζας πραγματοποιούν ήδη το 97% των συναλλαγών τους μέσω ψηφιακών καναλιών.

Τα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς, με σύγχρονο σχεδιασμό, που δημιουργεί ένα φιλικό και οικείο περιβάλλον, θα δίνουν την ευκαιρία στον πελάτη να έρθει σε επαφή με έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους, που θα τον ενημερώνουν και θα τον συμβουλεύουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ταιριάζουν στις ανάγκες του.

Αλλά και για τις συναλλαγές θα υπάρχει η δυνατότητα να γίνονται ηλεκτρονικά, μέσω μηχανημάτων που αξιοποιούν το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών, με τη βοήθεια του προσωπικού της Τράπεζας, όπου είναι απαραίτητο.

Το μοντέλο του νέου καταστήματος προβλέπει την υποδοχή του πελάτη στην είσοδο από τον τραπεζικό σύμβουλο, ο οποίος τον κατευθύνει ανάλογα με τις εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει.

Το νέο κατάστημα αναβαθμίζει την τραπεζική εμπειρία, καθώς η χρήση των πιο σύγχρονων ψηφιακών μέσων που προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς συνδυάζεται με την εμπειρία των εργαζομένων και την προσωποκεντρική προσέγγιση που χαρακτηρίζει την κουλτούρα της.

Η προσωπική σχέση ανάμεσα στο τραπεζικό στέλεχος και τον πελάτη βρίσκεται στον πυρήνα του σχεδιασμού και της λειτουργίας του νέου καταστήματος. Το νέο κατάστημα έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνει την αλληλεπίδραση του πελάτη με τον τραπεζικό σύμβουλο και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Σε αυτό συμβάλλουν οι κατάλληλα διαμορφωμένοι κλειστοί χώροι, που διασφαλίζουν τη διαφύλαξη της ιδιωτικότητας του πελάτη.

Ήδη, στα τρία πρώτα καταστήματα που λειτουργούν πιλοτικά, στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και το Λουτράκι, η ανταπόκριση των πελατών είναι εξαιρετικά θετική, με έμφαση στην ταχύτητα και την αμεσότητα εξυπηρέτησης σε ένα μοντέρνο περιβάλλον.

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και ενσωματώνοντας τις σύγχρονες τραπεζικές τάσεις και πρακτικές, που επιτάσσουν διαρκή προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών, η Τράπεζα Πειραιώς προχωρά σε επενδύσεις μεγάλου ύψους για τον εκσυγχρονισμού του δικτύου των 387 καταστημάτων, του μεγαλύτερου της χώρας, διασφαλίζοντας τη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος για τους εργαζομένους της.

Σημαντικό μέρος της επένδυσης αποτελεί η εκπαίδευση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων, παράλληλα με την ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής στα συστήματα, προκειμένου η Τράπεζα να ανταποκρίνεται με ταχύτητα στις σύγχρονες απαιτήσεις και προσωποποιημένες ανάγκες των πελατών της.

Χάρη στην ψηφιακό μετασχηματισμό της τράπεζας, έχει επιτευχθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη στον συντομότερο δυνατό χρόνο. Η Πειραιώς, με την ψηφιοποίηση των περισσότερων λειτουργιών της, έχει προχωρήσει σε δραστική μείωση των αναγκαίων εντύπων και, ως εκ τούτου, στον περιορισμό του χρόνου ολοκλήρωσης των συναλλαγών, μειώνοντας παράλληλα και το ενεργειακό αποτύπωμά της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ