Το branding στον σύγχρονο καταναλωτικό κόσμο αποτελεί ένα ισχυρό πλεονέκτημα που βοηθά μια επιχείρηση να ξεχωρίσει σε κλίμα υψηλού ανταγωνισμού.

Ποια είναι όμως τα πιο δημοφιλή brand σε όλο τον κόσμο; Ένας τρόπος για να τα εντοπίσουμε είναι να εξετάσουμε τις αναζητήσεις στο Google για να διαπιστώσουμε τι αναζητούν οι καταναλωτές στο διαδίκτυο (και επομένως, σε ποιες μάρκες δίνουν μεγαλύτερη προσοχή).

Το γραφικό του BusinessFinancing.co.uk χρησιμοποιεί δεδομένα από το Google Keyword Planner για να εμφανίσει τις επωνυμίες με τις περισσότερες αναζητήσεις στον κόσμο τους δώδεκα μήνες πριν από τον Μάρτιο του 2022.

Οι ερευνητές εξέτασαν μια σειρά παραγόντων όπως:

-Ο μηνιαίος μέσος όρος αναζήτησης αφορούσε μόνο το brand (π.χ. “Nike”).

-Η επωνυμία, με τον αντίστοιχο τομέα που προστέθηκε στη λέξη-κλειδί (“ρούχα Nike”), η οποία βοήθησε στην αντιστάθμιση της απόκλισης στον όγκο αναζήτησης για γενικούς όρους όπως “Apple” ή “Amazon”.

Έτσι, εξετάζοντας τις παγκόσμιες αναζητήσεις κατέληξαν στα εξής:

Οι 5 κορυφαίες  μάρκες με τις περισσότερες αναζητήσεις

Ενώ το Netflix είναι το brand με τις περισσότερες αναζητήσεις στον ευρύτερο αριθμό των χωρών (92), η Amazon κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά τον συνολικό όγκο αναζητήσεων.

Brand Average global monthly searches (March 2022) # Countries Most-Searched In
Amazon 335,400,000 42
Netflix 140,200,000 92
eBay 80,600,000 6
Walmart 76,100,000 2
IKEA 55,300,000 14

 

Ακολουθεί μια ματιά στις πέντε κορυφαίες επωνυμίες με τις περισσότερες αναζητήσεις κατά μέσο όρο παγκόσμιων μηνιαίων αναζητήσεων:

Smartphones

Η Apple και το iPhone καταλαμβάνουν την πρώτη θέση όσον αφορά τις αναζητήσεις smartphone. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα πέντε κορυφαία και best-selling smartphones καταλαμβάνουν μόνο ένα μικρό μέρος της συνολικής αγοράς smartphone.

Γρήγορο φαγητό

Η KFC ήταν η εταιρεία φαστ φουντ με τις περισσότερες αναζητήσεις σε περισσότερες από 83 χώρες, και ως εκ τούτου η πιο δημοφιλής παγκοσμίως.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι, ενώ η McDonald’s κατέλαβε την πρώτη θέση σε λιγότερες χώρες, είχε υψηλότερο παγκόσμιο μηνιαίο μέσο όρο αναζήτησης από τον ανταγωνιστή της, KFC.

 

Πηγή: visual capitalist