Η στασιμότητα είναι προσωρινή. Η συνδρομητική τηλεόραση, αλλάζει επίπεδο. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η διείσδυση στα νοικοκυριά της κρίσης παραμένει στάσιμη.
Συνολικά η συνδρομητική τηλεόραση έχει περί το 1 εκατ. συνδρομητές, μέγεθος σχεδόν αμετάβλητο σε σχέση με πέρυσι. Η COSMOTE TV εξυπηρετεί περίπου 530.000 (αυξήθηκαν σε σχέση με πέρυσι βάσει των στοιχείων που ανακοίνωσε ο ΟΤΕ για το εξάμηνο αλλά μειώθηκαν κατά 2.000 το β’ τρίμηνο φέτος σε σχέση με το πρώτο). Η NOVA στο τέλος του 2017 είχε ανακοινώσει 417.000 συνδρομητές, με τις εκτιμήσεις να αναφέρουν ότι έχουν μειωθεί σε περίπου 400.000. Η VODAFONE η οποία αναμένεται το επόμενο διάστημα να λανσάρει αναβαθμισμένη υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης, εκτιμάται ότι έχει περίπου 90.000 συνδρομητές, ενώ η WIND με το Wind Vision στο τέλος του α’ εξαμήνου και ελάχιστο διάστημα από την εμπορική διάθεση της νέας υπηρεσίας είχε 10.000. Τα επόμενα δύο με τρία χρόνια εκτιμάται ότι η ανάπτυξη της αγοράς της συνδρομητικής τηλεόρασης θα βασιστεί στη διαδραστικότητα των προγραμμάτων, στις νέες εφαρμογές με τη χρήση οπτικών ινών και στην εξατομίκευση της τηλεθέασης.
Η συνδρομητική τηλεόραση, στενά συνδεδεμένη με τις τηλεπικοινωνίες, εξελίσσεται, με τη μετάδοση να περνά από τους δορυφόρους στο διαδίκτυο που προσφέρει διαδραστικότητα, ενώ το περιεχόμενο τείνει να σταματήσει να είναι αποκλειστικό, αρχικά μέσω των εμπορικών συμφωνιών που έχουν συναφθεί.