Νέο επεισόδιο (No 209) της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice του ΟΝΕ Channel
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo του στο studio τον digital marketer Σπύρο Ανδριόπουλο, συζητούν για τις τάσεις στο digital marketing που θα επικρατήσουν το 2024.
Στη συζήτηση αναλύθηκαν εκτενώς διάφορα κρίσιμα θέματα σχετικά με το digital marketing και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Αρχικά, εστιάστηκε στην επίδραση της αυξανόμενης χρήσης τεχνητής νοημοσύνης στις στρατηγικές digital marketing, αναδεικνύοντας τη σημασία της στην ανάλυση δεδομένων και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών.
Στη συνέχεια, αναλύθηκε η ανάγκη προσαρμογής των επιχειρήσεων στις διαρκώς μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, με έμφαση στη σημασία της ευελιξίας και της συνεχούς ανανέωσης των μηνυμάτων και των προσφορών. Η συζήτηση επεκτάθηκε στην αξία του προσωποποιημένου μάρκετινγκ, όπου τονίστηκε η ανάγκη για πιο στοχευμένες και εξατομικευμένες προσεγγίσεις προς το κοινό.
Αναφέρθηκε επίσης η σημασία της χρήσης δεδομένων για τη βελτίωση των στρατηγικών στο digital marketing, όπου η συλλογή και ανάλυση δεδομένων μπορεί να παρέχει σημαντικές ενδείξεις για την ανάπτυξη πιο αποτελεσματικών εκστρατειών. Επιπλέον, συζητήθηκε ο ρόλος του video marketing στη στρατηγική περιεχομένου για το 2024, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη σημασία του οπτικού περιεχομένου στην ψηφιακή εποχή. Ακόμη, η συζήτηση περιελάμβανε την ανάπτυξη του mobile marketing και τις στρατηγικές που πρέπει να ακολουθηθούν για την επιτυχία σε μια κινητή και διαρκώς εξελισσόμενη αγορά. Αναλύθηκε επίσης η επίδραση των social media στις στρατηγικές digital marketing, επισημαίνοντας την τεράστια επιρροή τους στην αλληλεπίδραση με το κοινό. Συζητήθηκε η χρήση τεχνολογιών όπως η επαυξημένη πραγματικότητα, αναδεικνύοντας τις νέες δυνατότητες για διαδραστικές και εμβυθιστικές εμπειρίες. Τέλος ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε για την ψηφιακή μετάβαση μιας επιχείρησης και τα βήματα που απαιτούνται.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 200 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.
Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, Cosmote TV και ΕΟΝ TV κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε Κυριακή στις 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα), ΤΡΤ (Θεσσαλία) κάθε Σάββατο στις 14.00 και ALFA (Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκη) κάθε Σάββατο στις 14.00.
Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 209 «Τάσεις Digital Marketing 2024» μπορείτε να το δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/taseis-digital-marketing-2024/