Ανάπτυξη 33,6% στις πωλήσεις της στην εγχώρια αγορά κατέγραψε η SEPTONA για το πρώτο επτάμηνο του 2018, με την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας να αντικατοπτρίζεται και στα ανοδικά μερίδια των κατηγοριών που δραστηριοποιείται, όπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση.
Όπως επισημαίνει η εταιρεία, η σημαντική αυτή άνοδος οφείλεται στην επένδυση σε στρατηγικούς πυλώνες όπως:
α) Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας: Αναδιοργάνωση του εμπορικού τμήματος με την ενσωμάτωση αναγνωρισμένων και έμπειρων στελεχών υψηλότατου επιπέδου δημιουργώντας έτσι ένα από τα πιο δυναμικά και άρτια οργανωμένα τμήματα στην Ελληνική αγορά.
β) Έρευνα για ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες ανάγκες: Βελτίωση υπαρχόντων προϊόντων αλλά και ανάπτυξη νέων καινοτόμων σειρών υψηλής προστιθέμενης αξίας για τον καταναλωτή και στρατηγικού ενδιαφέροντος για το λιανεμπόριο.
γ) Στοχευμένη επικοινωνία της μάρκας με τους καταναλωτές: Εστίαση σε εξειδικευμένες ενέργειες μάρκετινγκ και διαφήμισης με έμφαση στις νέες τεχνολογίες.
δ) Βελτίωση της παραγωγικότητας των εργοστασίων: Ανανέωση του μηχανολογικού εξοπλισμού, των εγκαταστάσεων αλλά και των συστημάτων ποιότητας. Για τη διετία 2018/2019 υλοποιείται νέο πρόγραμμα επενδύσεων στα Οινόφυτα Βοιωτίας που ανέρχεται στα 20εκ.€.
Σημαντική είναι και η εξαγωγική δραστηριότητα με περαιτέρω διείσδυση της μάρκας SEPTONA σε νέες αγορές όπως Μάλτα, Γεωργία, Ιορδανία, Σενεγάλη, Κίνα και Ρωσία.
Όπως δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος κα Κωνσταντίνα Ευαγγελίου: “Στη SEPTONA είμαστε περισσότερο αισιόδοξοι από ποτέ για το μέλλον καθώς αλλάζουμε σελίδα μέσω σημαντικών επενδύσεων σε ανθρώπινο δυναμικό, ακόμα πιο ποιοτικά προϊόντα και δυνατή επικοινωνία για να πρωταγωνιστήσουμε στην αγορά της προσωπικής περιποίησης”.