Η εμπειρία πελάτη (customer experience) δεν περιορίζεται στην δημιουργία και προβολή ενός προϊόντοςανέφερε πριν από λίγο στο Customer Experience Conference της KPMGη κυρία Silke Bochat, Strategic Design Executive FMCG/Former Head of Design, PepsiCo Eastern Europe.

Όπως ανέφερε, προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό επίπεδο customer experience, ο σχεδιαστής πρέπει να επαναεπινοήσει ουσιαστικά το brand, με τρόπο ωστόσο που να εμπλέκει σε αυτό και τον καταναλωτή. Ωστόσο, επεσήμανε, ότι η εμπειρία πελάτη δεν αφορά μόνο τον καταναλωτή, αλλά και και τους εταίρους, μετόχους, εργαζόμενους κλπ.

Η ίδια επεσήμανε ότι οι designers ενός προϊόντος πρέπει να σκέφτονται με τρόπο πελατοκεντρικό, αλλά όχι αποσπασματικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ