Για την επίδραση της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία Covid-19 στην ανάπτυξη των δράσεων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπως η Ενιαία ψηφιακή πύλη του Δημοσίου, η άυλη συνταγογράφηση, η ψηφιοποίηση των υπεύθυνων δηλώσεων και εξουσιοδοτήσεων μέσω του Gov.gr, μίλησε ο Δ. Αναγνωστόπουλος, Γ.Γ. Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, στον Χρήστο Κώνστα και το BanksLive!.

Δείτε αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξή του στο BanksLive!

Μιλώντας για την ταυτοποίηση των στοιχείων των πολιτών μεταξύ των βασικών Μητρώων της Δημόσιας Διοίκησης, ο κ. Αναγνωστόπουλος τόνισε ότι «πρόκειται για ένα σύνθετο έργο που έχει προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό με σκοπό να παρέχουμε σύνθετες υπηρεσίες. Σήμερα υφίστανται εναλλακτικοί κωδικοί ταυτοποίησης, όπως ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΑΔΤ, και εντοπίζονται διαφορετικά στοιχεία πολίτη στα Μητρώα, έστω και σε περιορισμένες περιπτώσεις.

Όταν αυτό όμως συμβαίνει, δεν είναι εφικτό να εντοπιστούν συνολικά και με το πάτημα ενός κουμπιού οι ασφαλιστικές εισφορές και οι φόρου που κάποιος έχει καταβάλει, αν λαμβάνει επιδοτήσεις, αν άλλαξε πρόσφατα αυτοκίνητο ή αν απέκτησε ένα παιδί.

Τα ζητήματα αυτά επιλύονται με τον νέο ενιαίο αριθμό που θα χρησιμοποιούμε ως πολίτες και που θα αποκαλείται Προσωπικός Αριθμός, όπως έχει αναφέρει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κ. Πιερρακάκης. Αυτός θα είναι τα ψηφία του σημερινού ΑΦΜ.

Ένας ενιαίος και μοναδικός αριθμός για τον κάθε πολίτη που θα τον συνοδεύει στη ζωή του και θα είναι το αναγνωριστικό στις συναλλαγές του με το Δημόσιο. Προκειμένου να αποδοθεί ορθά σε όλους τους πολίτες, σύντομα ολοκληρώνεται η ταυτοποίηση μεταξύ των βασικών Μητρώων, ώστε να αντιμετωπιστούν διπλοεγγραφές, ελλιπή στοιχεία και άλλα τεχνικά ζητήματα που έχουν έλθει από το παρελθόν των πληροφοριακών συστημάτων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here