Με τις περισσότερες πλέον συναλλαγές αλλά και υπηρεσίες, όπως συμπλήρωση αιτήσεων για επιδόματα στο πλαίσιο της στήριξης των πολιτών, να παρέχονται πλέον σχεδόν αποκλειστικά ψηφιακά, οι πολίτες θα πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί σε μηνύματα αλλά και κλήσεις που δέχονται από τρίτους με σκοπό την «δήθεν» εξυπηρέτηση τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, περιστατικά όπου δικαιούχοι επιδομάτων Power Pass ή Fuel Pass δέχονται mail, sms ακόμη και τηλεφωνικές κλήσεις από «δήθεν» λογιστές, εφοριακούς ή υπαλλήλους διαφόρων οργανισμών, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ